אלי אקספרס פותחת את הדלתות לסוחרים
סוחרים מחוץ לסין, בהתחלה מזמינים המוכרים מאיטליה, רוסיה, ספרד וטורקיה. עד כה, רק המוכרים הסינים הצליחו למכור על זה וזה סימן את תחילת הדחיפה של Alibaba להרחיב את טווח ההגעה העולמי שלהם להתחרות במערב עם אמזון.
סוחרים עם AliExpress יכולים לשווק את המוצרים שלהם ליותר מ -150 מדינות ועל פי הפייננשל טיימס הם יהיו פתיחת השוק לסוחרים במחוזות נוספים בעתיד הקרוב, כחלק מהתוכנית "מקומי לגלובלי" שלהם, כפי שהם ידע שוב ארבעת המדינות הראשונות.
עם AliExpress להיות תורם גדול הצמיחה של Alibaba, פתיחת המכירה הבינלאומית היא גם מהלך אסטרטגי חכם. כמו הצמיחה במכירות מאטה המקומי בסין, הדרך היחידה להרחיב היא Alibaba להרחיב את טווח ההגעה העולמי שלהם.
עבור סוחרים זה בחירה מעניינת, AliExpress באופן מסורתי היה זול עלות הצרכן הבינלאומי למכור זרוע של Alibaba ולכן רבים של מוצרים על ההצעה הם ערך נמוך מאוד. זה יכול להיות אתגר הרישום סחורה איכות מחיר מלא לצד מוצרים סיניים זולים למרות התועלת עבור הצרכנים המקומיים יהיה פעמים משלוח מהר יותר מאשר אופייני מסין. זה כמובן אפשרי בהחלט עבור המוכרים הסינים הספינה מהר, אבל זה מגיע במחיר אז יהיה צורך לאזן מחדש את הסחורה הכלכלה שירות הכלכלה כלפי מוצרים בעלי ערך גבוה שירות מהיר יותר עבור סוחרים מערביים להצליח.
האם הצרכנים שהשתמשו בעבר על מנת לסמוך על סחורות המקור נמוך להיות מוכנים לשלם יותר עבור סחורות פרמיה עם עלויות גבוהות יותר, אבל משלוח מהיר יותר? רק הזמן יגיד אבל, כל הדברים להיות שווים, אם ההצעה הכוללת היא הצרכנים אטרקטיבי יותר ויותר המותג מכוון יותר ערך מונע כתוצאה של הדמוקרטיזציה האינטרנט הקמעונאי