fbpx



העדכונים החדשים של גוגל יופיעו בספטמבר ויחולו על כל בעלי האתרים המשתמשים ב- AdSense, AdMob ומנהל המודעות.

גוגל מארגנת מחדש את האופן בו היא מציגה מדיניות תוכן של מפרסמים, ומתקנת את מדיניות התוכן וההגבלות שלה על פני AdSense, AdMob ומנהל מודעות.

מדיניות התוכן של גוגל תחולק בקרוב לשתי קטגוריות: מדיניות המפרסמים של Google ודף הגבלות המו"ל של Google.
דף המדיניות של Google לבעלי אתרים יתווה את סוגי התוכן שלא ניתן להעלות, ודף ההגבלות של Google לבעלי אתרים יתווה סוגי תוכן ספציפיים שאינם מפרים את המדיניות, אך יתכן ולא מושכים את כל המפרסמים, כגון אלכוהול או תוכן שקשור לטבק.

העדכונים אמורים לצאת לפועל בספטמבר ומטרתם ליצור חוויה מפושטת עבור בעלי אתרים במונחים של הבנה איזה תוכן ניתן להעלות.

למה שזה ישנה לנו?

האינטרנט כבר מזמן נהפך לקניון הענק בעולם, וגוגל, כמו גוגל עושה את צעדיה בבטחה. בדיוק לכן היא מפשטת עבורנו את מדיניות התוכן למפרסמים, כדי לייעל לנו ולה את התוצאות.

מותגים ומשווקים נעים כל העת לפלטפורמות של מודעות דיגיטליות ליצירת סביבות שקופות ובטיחותיות יותר במותג. בתהליך, קשה מאוד לעקוב ולהבין עבור מפרסמים רבים ממדיניות התוכן מפלטפורמות המודעות – בידיעה איזה תוכן לא ניתן לייצר רווחים לעומת סוגי התוכן שניתן לייצר רווחים, כדי למצות את מלוא הפוטנציאל הפרסומי. כעת, גוגל מקלה על בעלי אתרים למלא אחר הכללים.

"פיסת משוב אחת עקבית ששמענו מההוצאה לאור שלנו היתה שהם רוצים שנפשט עוד יותר את המדיניות שלנו, על פני מוצרים, כך שיהיה קל יותר להבנה ולעקוב אחריהם", כותב מנהל מודעות בר קיימא של גוגל, סקוט ספנסר, ב- AdSense. בלוג.

ראוי לציין, גוגל לא משיקה מדיניות תוכן חדשה, אלא מבנה מחדש את המסגרת סביב אופן הצגתם, כך שלא נאלץ להתרגל לכללים חדשים כמשווקים ברשת, אלא פשוט ליהנות מפשטות הכללים.

עוד בחדשות

הדף החדש של מדיניות המפרסמים של Google יפרט תוכן שלא ניתן לייצר רווחים, כגון תוכן לא חוקי, מסוכן או גנאי, או תוכן מיני מפורש.

דף ההגבלות של Google לבעלי אתרים יפרט את סוגי התוכן הספציפיים שאינם בהכרח מפרים את מדיניות התוכן, אך יתכן ואינם מושכים עבור מפרסמים מסוימים: "מפרסמים לא יקבלו הפרת מדיניות בניסיון לייצר רווחים מתוכן זה, אלא רק מפרסמים מסוימים ומוצרי פרסום יציעו על זה. "

גוגל מדווחת שהיא הסירה בשנה שעברה 734,000 מפרסמים ומפתחי אפליקציות מרשת המודעות בגין הפרה של מדיניות בעלי אתרים.

ואיך אנחנו מפרשנים את זה ?

בדיוק כמו בקידום אתרים, גוגל לכאורה נוקטים במדיניות שילוב זרועות לקראת המפרסמים ומשתדלים להקל על השימוש, ולא להפך. זו ההזדמנות שלנו להתעדכן, בקלות אלו פרסומים יהיו אפקטיביים יותר, לטובתנו.

חלק מהמידע מעובד על פי אתר marketingland



Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

logo e png

להרשמה מלאו את הטופס

רוצה לראות עוד מהקורסים?

צור איתנו קשר

Open chat
1
הי, נשמח לענות לכל שאלה בפרטי! אנא לחץ על כפתור "השלח הודעה" בכדי להתחיל התכתבות עם נציג.
Powered by
דילוג לתוכן