התשובה הנכונה לעסק שלך תלויה במה שאתה מנסה לשווק, מי שאתה מנסה לשווק ומה הם מטרות השיווק שלך.
חלק מעובד על פי מידע מאתר marketingland
כאשר מדובר בשיווק באינטרנט, תשלום לכל קליק (PPC ) הוא אחד הכלים החזקים ביותר שאתה יכול להשתמש. שנה לאחר שנה, זה נהיה יותר ויותר קל להגיע לשוק היעד שלך במודעות פייסבוק, מודעות Google וכדומה.
למרבה הצער, עם כל מגון התכונות והאפשרויות שזמינות עבורנו, זה יכול להיות מכריע לכל אחד מאתנו למצוא את הדרך הנכונה לשווק את העסק. אפילו בפלטפורמה אחת, כמו מודעות Google, יש לך אפשרויות למודעות ידניות, מודעות טקסט אוטומטיות, מודעות לחיצה להתקשרות, מודעות באנר, מודעות וידאו ועוד הרבה יותר.
מה ההבדל בין תשלום לפרסום מבוסס חיפוש לבין תשלום לרשתות חברתיות?
לפני שאנחנו צוללים לתוך הדיון של מעלות וחולשות של בפרסום בתשלום מבוסס חיפוש לעומת פרסום בתשלום במדיה חברתית נתחיל לדבר על איך כל ערוץ שיווקי עובד.
חיפוש בתשלום
בפרסום בפלטפורמות פרסום בתשלום, מוצגות מודעות בתגובה לשאילתות חיפוש. מודעות Google היא פלטפורמת החיפוש המפורסמת ביותר בחיפוש, אך רוב מנועי החיפוש (בינג, יאהו, DuckDuckGo וכו ') מציעים הצעות חיפוש בתשלום.
בגדול, פלטפורמה זו של חיפוש בתשלום עובדת על פרסום מבוסס: אנשים רואים את המודעות שלך מפני שהם מחפשים באופן פעיל פתרון לבעיה. זה סוג של קהל שבדרך כלל מוכן (או כמעט מוכן) לבצע רכישה, וזה חדשות טובות בשבילך ועסק שלך.
לדוגמה, אם מישהו מחפש באינטרנט "פרחים לחתונה", יש סיכוי טוב שיש לו חתונה מתקרבת והוא מח]ש מקום לקנות פרחים. אז אם העסק שלך מוכר פרחים לחתונה ואתה רוצה שמצאו את העסק שלך, הפעלת מודעת חיפוש בתשלום על מונח חיפוש זה היא אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת.
קשה לנצח חיפוש בתשלום. אתה לא צריך לשכנע אנשים שיש להם בעיה … אתה רק צריך לשכנע אותם כי הפתרון שלך מתאים להם.
תשלום חברתי
לעומת זאת, מודעות חברתיות בתשלום מופיעות כאשר אנשים נמצאים בפלטפורמת מדיה חברתית כמו Facebook, YouTube, Twitter ואפילו Reddit. שלא כמו חיפוש בתשלום, הקהל שלך אינו מחפש באופן פעיל פתרון לבעיה. למעשה, הם אולי אפילו לא מבינים שיש להם בעיה.
על פני השטח, תשלום לפרסום חברתי הוא כמו הרבה כמו צורות קלאסיות רבות של פרסום כגון מודעות רדיו, שלטי חוצות או פרסומות טלוויזיה. במקום לחכות ללקוחות לבוא אליך, אתה מדגיש צורך להציע את העסק שלך כפתרון. התקווה היא שהמסר שלך יהדהד לצופים והם יחליטו לקנות ממך, אבל זה יכול להיות קצת במעלה ההר.
למרבה המזל, בניגוד למודעות רדיו או טלוויזיה, תוכל למעשה לעקוב אחר הביצועים של המודעות החברתיות בתשלום. כך קל יותר לקבוע כיצד אנשים מגיבים ולהתאים את העברת ההודעות או המיקוד שלך.
אם אתה יכול לרכוש את מסעות הפרסום החברתיים בתשלום שלך, אתה יכול להסיע עסקים מתוך קבוצה גדולה מאוד של אנשים, שרבים מהם אולי מעולם לא קנו ממך אחרת.