המומחים מארה"ב חושפים: האם אתה על הפלטפורמה הלא נכונה? ההבדל בפרסום בחיפוש לעומת פרסום במדיה חברתית

אוקטובר 26, 2019

אין תגובות

התשובה הנכונה לעסק שלך תלויה במה שאתה מנסה לשווק, מי שאתה מנסה לשווק ומה הם מטרות השיווק שלך.

חלק מעובד על פי מידע מאתר marketingland

כאשר מדובר בשיווק באינטרנט, תשלום לכל קליק (PPC ) הוא אחד הכלים החזקים ביותר שאתה יכול להשתמש. שנה לאחר שנה, זה נהיה יותר ויותר קל להגיע לשוק היעד שלך במודעות פייסבוק, מודעות Google וכדומה.

למרבה הצער, עם כל מגון התכונות והאפשרויות שזמינות עבורנו, זה יכול להיות מכריע לכל אחד מאתנו למצוא את הדרך הנכונה לשווק את העסק. אפילו בפלטפורמה אחת, כמו מודעות Google, יש לך אפשרויות למודעות ידניות, מודעות טקסט אוטומטיות, מודעות לחיצה להתקשרות, מודעות באנר, מודעות וידאו ועוד הרבה יותר.

מה ההבדל בין תשלום לפרסום מבוסס חיפוש לבין תשלום לרשתות חברתיות?

לפני שאנחנו צוללים לתוך הדיון של מעלות וחולשות של בפרסום בתשלום מבוסס חיפוש לעומת פרסום בתשלום במדיה חברתית נתחיל לדבר על איך כל ערוץ שיווקי עובד.

חיפוש בתשלום

בפרסום בפלטפורמות פרסום בתשלום, מוצגות מודעות בתגובה לשאילתות חיפוש. מודעות Google היא פלטפורמת החיפוש המפורסמת ביותר בחיפוש, אך רוב מנועי החיפוש (בינג, יאהו, DuckDuckGo וכו ') מציעים הצעות חיפוש בתשלום.

בגדול, פלטפורמה זו של  חיפוש בתשלום עובדת על פרסום מבוסס: אנשים רואים את המודעות שלך מפני שהם מחפשים באופן פעיל פתרון לבעיה. זה סוג של קהל שבדרך כלל מוכן (או כמעט מוכן) לבצע רכישה, וזה חדשות טובות בשבילך ועסק שלך.

לדוגמה, אם מישהו מחפש באינטרנט "פרחים לחתונה", יש סיכוי טוב שיש לו חתונה מתקרבת והוא מח]ש מקום לקנות פרחים. אז אם העסק שלך מוכר פרחים לחתונה ואתה רוצה שמצאו את העסק שלך, הפעלת מודעת חיפוש בתשלום על מונח חיפוש זה היא אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת.
קשה לנצח חיפוש בתשלום. אתה לא צריך לשכנע אנשים שיש להם בעיה … אתה רק צריך לשכנע אותם כי הפתרון שלך מתאים להם.

תשלום חברתי

לעומת זאת, מודעות חברתיות בתשלום מופיעות כאשר אנשים נמצאים בפלטפורמת מדיה חברתית כמו Facebook, YouTube, Twitter ואפילו Reddit. שלא כמו חיפוש בתשלום, הקהל שלך אינו מחפש באופן פעיל פתרון לבעיה. למעשה, הם אולי אפילו לא מבינים שיש להם בעיה.

על פני השטח, תשלום לפרסום חברתי הוא כמו הרבה כמו צורות קלאסיות רבות של פרסום כגון מודעות רדיו, שלטי חוצות או פרסומות טלוויזיה. במקום לחכות ללקוחות לבוא אליך, אתה מדגיש צורך להציע את העסק שלך כפתרון. התקווה היא שהמסר שלך יהדהד  לצופים והם יחליטו לקנות ממך, אבל זה יכול להיות קצת במעלה ההר.

למרבה המזל, בניגוד למודעות רדיו או טלוויזיה, תוכל למעשה לעקוב אחר הביצועים של המודעות החברתיות בתשלום. כך קל יותר לקבוע כיצד אנשים מגיבים ולהתאים את העברת ההודעות או המיקוד שלך.

אם אתה יכול לרכוש את מסעות הפרסום החברתיים בתשלום שלך, אתה יכול להסיע עסקים מתוך קבוצה גדולה מאוד של אנשים, שרבים מהם אולי מעולם לא קנו ממך אחרת.

הבית של מקצועות האונליין והייטק

הכתבות שלנו

קורס cyber

קורס cyber

בעידן הדיגיטלי של היום, תחום הסייבר הפך לאחד התחומים החשובים והנדרשים ביותר. היכולות להתמודד עם איומי סייבר ולספק פתרונות לאבטחת מידע הם כישורים קריטיים בעולם

קרא עוד
קורס סייבר בסיסי

קורס סייבר בסיסי

בעידן הדיגיטלי של היום, הצורך באבטחת מידע והגנה על מערכות מחשוב הולך וגדל. כל חברה או ארגון, קטן כגדול, מתמודד עם איומי סייבר מגוונים ומורכבים.

קרא עוד
קורס ארכיטקט סייבר

קורס ארכיטקט סייבר

עם עליית איומי הסייבר המתקדמים והצורך ההולך וגובר בהגנה על מידע רגיש, תפקידו של ארכיטקט סייבר נעשה קריטי יותר מאי פעם. קורס ארכיטקט סייבר מציע

קרא עוד
קורס הייטק מקצועות

קורס סייבר מקצועות

עולם הסייבר מתפתח במהירות ונעשה חשוב יותר ויותר במאה ה-21. עם עליית איומי הסייבר והצורך בהגנה על מידע רגיש, קורסי סייבר הפכו למבוקשים ביותר. קורסים

קרא עוד

עוד רגע ונשלח לך את הסילבוס ישירת למייל שלך. הזן את הפרטים הבאים והוא בדרך אלייך:











    רגע! קבלו 10% הנחה כבר עכשיו

    רוצים לקבל הנחה לקורסי הייטק המשולבים והפרקטיים שלנו?
    השאירו פרטים למטה עם המילה "איקום "…











      logo e png

      להרשמה מלאו את הטופס
















        רוצה לראות עוד מהקורסים?

        צור איתנו קשר