חלק מהמידע מעובד על פי אתר entrepreneur.com
לLinkedIn יש יותר מ -30 מיליון חברים על הפלטפורמה שלה. וגם סטטיסטיקה משולשת כמעט (277%) כיעילה יותר ביצירת הפניות מ Twitter ו- Facebook.
וכן, למרות ש- LinkedIn בהחלט מממשת את ההפניות בעזרת אלגוריתמים ותוצאות סינון בהתאם לדרישות החיפוש של המשתמש כדי להציג את שם החברה בתוצאות החיפוש, עדיין, חברים צריכים לבצע אופטימיזציה של דף החברה שלהן.
1. אופטימיזציה עבור SEO.
חברים בלינקאדין צריכים לייעל את דף החברות שלהם בדיוק כמו עבור SEO. פרופיל LinkedIn ידידותי ל- LinkedIn יגביר את החשיפה המקוונת בקרב משתמשים המחפשים עליהם מידע, כמו סוגי השירותים שהם מציעים והמוצרים שהם מספקים.
תכלס, תוכלו לייעל את פרופיל LinkedIn שלכם:
V הוספת מילות מפתח וביטויים לפרופיל החברה.
V יצירת קישורים לפרופיל על ידי הוספתו לאתר הרשמי שלהם, הבלוג וחומר קידום מכירות ועוד.
V שיתוף תוכן רלוונטי ומרתק על בסיס קבוע.
2. יצירת פרופיל חברות מרתק מבחינה ויזואלית.
חברים צריכים ליצור פרופיל LinkedIn מושך מבחינה ויזואלית על ידי שילוב טקסט עם תמונה (הגודל המומלץ הוא 1200 x 627 פיקסלים). מאחר והמוח האנושי מעבד תמונות במהירות של פי 60,000 מהר יותר מהמילים, הוספת תמונות תספק לכם לכאורה 94% יותר צפיות.
העלו מאמרים עם תמונות, אינפוגרפיות, תרשימים, מצגות ועוד. שקלו גם יצירה והעלאה של סרטונים ב- LinkedIn, חזותיים, כבר אמרנו?
דרך נוספת כדי ליצור עניין חזותי היא לעצב כותרת מושכת.
3. פרסם ושיתוף תוכן ב- LinkedIn.
פרסום ושיתוף תוכן באתרי מדיה חברתית שונים, ולא רק ב- LinkedIn, יהפוך אותך להיות רלוונטי למיקוד הדמוגרפי הנכון עבורך. חברים צריכים לנצל את העניין באופן קבוע (פעמיים עד ארבע פעמים בשבוע) ליצירת ופרסום מדיה. מאמרים, מצגות וקטעי וידאו ועוד על LinkedIn. המטרה של יצירת תוכן היא לערב את הקהל והיא זו המשכנעת אותם לחזור לפרופיל שלך.
אגב, לפי הסטטיסטיקות המקובלות, תוכן מקבל 9 מיליארד הופעות בכל שבוע. ולמרות זאת, רק 3 מיליון משתמשים בלינקאדין לכאורה משתפים תוכן בכל שבוע, כשל- LinkedIn יש יותר מ -500 מיליון פרופילים.
4. הוסף hashtags אסטרטגי להודעות.
LinkedIn מעודדת משתמשים לפרסם פוסטים ולחפש אחר hashtags ספציפיים לתעשייה כדי להוסיף פוסטים ותגובות משותפים. פלטפורמת הרשתות המקצועיות מספקת למשתמשים מקסימום 200 קטגוריות hashtag.
הנה כמה דרכים שונות בהם עסקים יכולים להשתמש בhashtags על פלטפורמת הרשתות המקצועיות:
V הוסף תגים המבוססים על מיקום – מקומי, ארצי או בינלאומי.
V השתמש בhashtags כדי לעקוב אחר לקוחות.
V יצירת hashtags עבור לקוחות פוטנציאליים: עסקים יכולים ליצור hashtags עבור לקוחות פוטנציאליים אם הם רוצים למשוך עם יצירת תוכן.
V להגיע אל Influencers – עסקים יכולים ליצור רשימה של המשפיעים בתעשייה שלהם ובאמצעות hashtags למשוך את תשומת הלב שלהם.
5. עקוב אחר הכלל של ארבעה ואחד.
עבור כל ארבע פוסטים של תוכן שפרסמת, פרסם פוסט שמשרת ומציג את עצמך.
נכון, חברים לא צריך ליצור תוכן טרי בכל פעם, אבל יכול לשתף תוכן מאתר אינטרנט או בלוג אחר שהם תופסים כמעניין ורלוונטי לשוק היעד שלהם. התוכן המשותף מסווג כחדש משום שהוא לא הוצג בפני הקהל שלו.
בדקו את קורס פייסבוק לעסקים שבו נלמד גם על רשתות חברתיות נוספות.