סילבוס

מערך הלימודים של מכללת איקום נכתב במשך חודשים רבים המשולבים עם שנים של נסיון ועם מיטב אנשי המקצוע בישראל בכדי להפוך אתכם לאנשי מקצוע מובילים בשוק אונליין והמסחר ברשת. 

מטרת הקורס המשולב - הקניית ידע מעשי ותאורתי במקצועות האונליין ומהמסחר המקוון ליצרת הכשרה מיידית! הקורס באישור משרד החינוך והאגודה למסחר ויזמות באינטרנט בישראל.

מבנה הקורס:
110 שעות לימוד פרונטאליות בחלל לימודים אורבני הנגיש עבור הסטודנטים לאורך כל שעות היממה ללימודים ועבודה עצמאית.

קורס אונליין, כ- 150 שיעורים בפורמט וידאו הכוללים הרצאה פרונטלית+מצגת רלוונטית, עריכה באיכות HD הכוללים פיצ'רים מיוחדים ושיטת עריכה מיוחדת ללימודים במערך דיגיטלי, לייב צ'אט עם מדריכים, פורומים ופורטל חדשותי - ניתן לרכוש קורס זה בנפרד.

נטוורקינג ברשת החברתית ובכיתות האורבניות בכל הסניפים בישראל סגורה וייעודית למשתתפי הקורס, כולל טיפים ותוכן מקצועי שמתעדכן בזמן אמת.

התמחות אישית עם מיטב אנשי המקצוע בתחום, כ-30 שעות של ליווי אישי ומקצועי באחד מתחומי העניין לבחירה מהסילבוס. בתשלום נוסף.

הסילבוס שלנו

מטרת השיעור

זיהוי הזדמנויות עסקיות באינטרנט.

 

מרצה

עידן רואה, יזם אונליין המתמחה באסטרטגיות פרסום בדיגיטל עבור החברות הגדולות במשק. מנהל השיווק העולמי של חברת WGM.

 

תוכן השיעור:
היכרות עם עולם המסחר האלקטרוני הבינלאומי, בחינת העולם העסקי בתחום האונליין, שיווק שותפים, מודלים עסקיים של תמחור וקידום ממומן מול הפלטפורמות, צמיחת תרבות הקניות ברשת, המלצות פרקטיות לבחירה וניהול של בעלי מקצוע בתחום, סקירות מותגים, סטטיסטיקות ומאמרים. השיעור יעניק לכם את מיטב העצות מהמומחים בתחום על מנת להכנס לתוך עולמות האונליין עם ארגז כלים איכותי ופרקטי.

מטרת השיעור

השיעור יעניק לכם את מיטב העצות מהמומחים בתחום על מנת להכנס לתוך עולמות האונליין עם ארגז כלים איכותי ופרקטי. 

הקניית מקצוע לניהול קמפיינים PPC בגוגל.

 

מרצה

בן גור לוי, מומחה לשיווק אונליין ואסטרטגיית דיגיטל מבוססת PPC בארץ ובעולם. 

ברק בן חמו, מומחה SEO, בעלים של משרד הפרסום הדיגיטלי "ברק מדיה השיעור יעניק לכם את מיטב העצות מהמומחים 

בתחום על מנת להיכנס לתוך עולמות האונליין עם ארגז כלים איכותי ופרקטי.

 

תוכן השיעור:
היכרות עם מנוע החיפוש ואפשרויות הקידום בגוגל, פתיחת חשבון ADwords, אסטרטגיית קידום ממומן וקידום אורגני SEO, כתיבת תוכן ייעודי לקידום אורגני, סטטיסטיקות וניתוח קמפיינים מבוססי יעדים, מחקר ביטויי מפתח, אנליטיקס ומדידת אפקטיביות הקמפיין, פתיחת ערוץ יוטיוב, פרסום ממומן ביוטיוב, אופטימיזציה לקמפיינים, אלגוריתמיקה (פנדה, פינגווין, ספיידר), backlinks לקידום אורגני. השיעור יעניק לכם את האפשרות להיות מנהלי PPC בחברות מדיה או לנהל קמפיינים באופן עצמאי עבור העסק שלכם או כפרילנסרים. הכלים הפרקטיים שהקורס מעניק ילוו אתכם בעבודתכם היומיומית ויתנו לכם תכנית אסטרטגית וטקטית לקידום בגוגל.

מטרת השיעור:

 השיעור יעניק לכם את מיטב העצות מהמומחים בתחום על מנת להכנס לתוך עולמות האונליין עם ארגז כלים איכותי ופרקטי. הקניית מקצוע לניהול קמפיינים PPC בגוגל.

מרצה:

 בן גור לוי, מומחה לשיווק אונליין ואסטרטגיית דיגיטל מבוססת PPC בארץ ובעולם. ברק בן חמו, מומחה SEO, בעלים של משרד הפרסום הדיגיטלי "ברק מדיה השיעור יעניק לכם את מיטב העצות מהמומחים בתחום על מנת להכנס לתוך עולמות האונליין עם ארגז כלים איכותי ופרקטי.

 

תוכן השיעור:
היכרות עם מנוע החיפוש ואפשרויות הקידום בגוגל, פתיחת חשבון ADwords, אסטרטגיית קידום ממומן וקידום אורגני SEO, כתיבת תוכן ייעודי לקידום אורגני, סטטיסטיקות וניתוח קמפיינים מבוססי יעדים, מחקר ביטויי מפתח, אנליטיקס ומדידת אפקטיביות הקמפיין, פתיחת ערוץ יוטיוב, פרסום ממומן ביוטיוב, אופטימיזציה לקמפיינים, אלגוריתמיקה (פנדה, פינגווין, ספיידר), backlinks לקידום אורגני. השיעור יעניק לכם את האפשרות להיות מנהלי PPC בחברות מדיה או לנהל קמפיינים באופן עצמאי עבור העסק שלכם או כפרילנסרים. הכלים הפרקטיים שהקורס מעניק ילוו אתכם בעבודתכם היומיומית ויתנו לכם תכנית אסטרטגית וטקטית לקידום בגוגל.

מטרת השיעור

הקניית מקצוע לניהול קמפיינים PPC בפייסבוק.

מרצה:

 יעקב צדק, בעלים של הסוכנות הרשמית מטעם פייסבוק OP

תוכן השיעור:
היכרות עם אפשרויות הפרסום בפייסבוק, פתיחת חשבון Ads Manager, הגדרות עמוד עסקי, אסטרטגיית קידום ממומן, הקמת קמפיינים, קריאיטיב לפוסטים ולמודעות פרסום, הגדרת קהלים (כולל lookalike) וטירגוט ממוקד, מטרות שיווקיות לכל קמפיין, אופטימיזציה, A/B testing לבחינת אפקטיביות מודעות, הצלבות שיווקיות, הטמעת פיקסלים למעקב, ביזנס מנג'ר, פתיחת חנות בפייסבוק, ניהול תקציבי מדיה. השיעור יעניק לכם את האפשרות להיות מנהלי PPC בחברות מדיה או לנהל קמפיינים באופן עצמאי עבור העסק שלכם או כפרילנסרים. הכלים הפרקטיים שהקורס מעניק ילוו אתכם בעבודתכם היומיומית ויתנו לכם תכנית אסטרטגית וטקטית לקידום בפייסבוק.

מטרת השיעור:

 היכרות מעמיקה עם פלטפורמות הסושיאל אינסטגרם ולינקדאין, בהתאם לקהלי היעד והצרכים השיווקיים של העסק.

 

מרצה

יאלעד פרג'ון, מנכ"ל ובעלים בלג'נדרי מדיה

 

תוכן השיעור:
היכרות עם הפלטפורמות אינסטגרם ולינקדאין, בחינת אפשרויות הפרסום בכל פלטפורמה, קידום אורגני, ניהול תוכן ממוקד קהלי יעד, שימוש אפקטיבי בהאשטגים/ מיקומים/ תיוגים, בניית סטורי, בניית פרופיל עסקי, טיפים לפוסטים עם רמת מעורבות גבוהה, איתור קבוצות רלוונטיות לקידום, אפשרויות חיפוש מתקדם.

מטרת השיעור

היכרות עם תחום שיווק השותפים ובניית אסטרטגיית קמפיינים. בניית אסטרטגיית שיווק מבוסס לידים.

 

מרצה:

עידן רואה, יזם אונליין המתמחה באסטרטגיות פרסום בדיגיטל עבור החברות הגדולות במשק. מנהל השיווק העולמי של חברת WGM.

 

תוכן השיעור:
היכרות עם תחום שיווק השותפים בארץ ובעולם, שיטות ומודלים לתגמול, התנעת קמפיין שיווק שותפים, הצגת חברות מובילות בארץ ובעולם, אסטרטגיית שיווק שותפים כחלק מאסטרטגיית שיווק דיגיטלי, היכרות עם עולם הלידים, חלוקה ללידים חמים/ קרים, סחר בלידים בין חברות, מדדים לבחינת לידים, מערכות CRM לניהול נתוני לקוח, צרכני הלידים, חיבור בין משווקים למפרסמים, מדידת המחיר לליד.

מטרת השיעור:

 הקמת עמוד עסקי והיכרות עם הפלטפורמה לצורך קידום מכירות אונליין.

 

מרצה:

ברק בן חמו, מומחה SEO, בעלים של משרד הפרסום הדיגיטלי "ברק מדיה"

 

תוכן השיעור:
היכרות עם הרשת החברתית פינטרסט, בחינת אפשרויות הקידום האורגני והממומן בפלטפורמה, בניית board אישי ועסקי, אסטרטגיית החיפוש והנעיצות, הקמת עמוד עסקי, חיבור בין פינטרסט לאתרי סחר.

מטרת השיעור:

 בניית מותג בדיגיטל, והיכרות עם עולמות התוכן המשלימים לבניית תמהיל התקשורת השיווקית במגוון ערוצי הפרסום העומדים לרשותנו.

 

מרצה:

מיטל פודינסקי, יועצת שיווק ופיתוח עסקי המתמחה במסחר מקוון ונאמנות לקוחות אונליין ואופליין. 12 שנות נסיון כמנהלת שיווק של חברות האופנה הגדולות בארץ.

 

תוכן השיעור:
אסטרטגיית בניית מותג, מיקוד, דיוק קהלי מטרה, גאנט פעילות לניהול עבודת השיווק, היכרות עם תחום יח"צ, עבודה עם משפיענים ומובילי דעת קהל, ניהול מבצעים, תמהיל התקשורת השיווקית, הנחיות לבחירת סוכנות פרסום בדיגיטל, שת"פים מסחריים, חומרים פרסומיים ואופן הפקתם, הנחיות לצילומים ועוד.

מטרת השיעור:

 כלים פרקטיים לבניית מודלים של שימור ונאמנות לקוחות, במטרה להגדיל מכירות אונליין.

 

מרצה:

מיטל פודינסקי, יועצת שיווק ופיתוח עסקי המתמחה במסחר מקוון ונאמנות לקוחות אונליין ואופליין. 12 שנות נסיון כמנהלת שיווק של חברות האופנה הגדולות בארץ.

 

תוכן השיעור:
קידום המכירות בe- commerce, אסטרטגיית ניהול דאטה, מודלים של מועדוני לקוחות ובניית תכניות נאמנות לקוחות, סוגי הטבות במסגרת תכניות הנאמנות, קייס סטאדיז מהעולם, בחינת האפקטיביות של תכניות הנאמנות, בניית מסע לקוח באתרי סחר באמצעות אימייל מרקטינג וסמסים.

מטרת השיעור

היכרות עם הפלטפורמה והקמת חנות אונליין.

 

מרצה:

סתיו פיסקוס, מנהל חנויות אמאזון, הקים מותגי private label ויועץ מוביל בתחום.

 

תוכן השיעור:
היכרות עם פלטפורמת המסחר אמאזון, אפשרויות המכירה והשילוח בפלטפורמה, בניית מותג, הקמת חנות, הנחיות לניהול חנות, קידום ממומן ואורגני בתוך הפלטפורמה, אסטרטגיית מכירות.

מטרת השיעור:

 היכרות מעמיקה עם מודל ה- Drop shipping ובחינת אפשרויות המסחר בכל אחת מהפלטפורמות.

 

מרצה:

יהודה אזולאי, מנכ"ל ובעלים של חברת "סודנא פתרונות בע"מ", מתעסק בשיווק, הדרכה והכשרה בתחום המסחר האלקטרוני ללקוחות פרטיים ועיסקיים.

 

תוכן השיעור:
היכרות עם כל הפלטפורמות, הנחיות להקמת חנות ב-ebay, aliexpress, Alibaba, היכרות עם מודל ה- drop shipping, אפשרויות מסחר בפלטפורמות השונות, ארגון חשבונות מותג, מעקב ובקרה על התוצאות, אסטרטגיית מכירות ומעקב אחר תשלומים.

מטרת השיעור

בניית אתר וורדפרס מבוסס תבנית מעוצבת והכרות עם המערכת הטובה בעולם לבניית אתרים.

 

מרצה:

הנרי בועזיז, בעלים ומייסד חברת Superweb מרצה ומומחה לוורדפרס.

 

תוכן השיעור:
היכרות עם מערכת WordPress, Magento, Wix, בניית אתר בפלטפורמת וורדפרס, בניית עמוד נחיתה, הטמעת פיקסלים למעקב באתר.

מטרת השיעור:

 הבנה עמוקה של הצרכן וחוויית המשתמש שלו באתר, במטרה להגיע להגיע להמרה הרצויה.

 

מרצה:

עידן רואה, יזם אונליין המתמחה באסטרטגיות פרסום בדיגיטל עבור החברות הגדולות במשק. מנהל השיווק העולמי של חברת WGM.

 

תוכן השיעור:
איפיון חווית הגלישה, היכרות עם תוכנות מעקב גולשים cookies, השפעת UX/UI על חוויית הגלישה, בחינת תוכן, צבעוניות ותמונות לאתר, בחינת טמפלטים, בחירת שם ודומיין למותג, הנעה לפעולה באתר.

מטרת השיעור

הנחיות לבניית תכנית עסקית בדיגיטל והיכרות עם ממשקי הנה"ח בהקמת עסק עצמאי.

 

מרצה:

 אבי הוכמן, יועץ עסקי ופיננסי, לשעבר מנכ"ל דואר ישראל, מנכ"ל גאון אחזקות, מנכ"ל חברת ISS ישראל, סמנכ"ל כספים ברשות הדואר, בבזק, ובנטפים, וניהול חברת הטלקום בפולין.

 

תוכן השיעור:
ניהול תקציב (הכנסות והוצאות), תכנית עסקית רב שנתית, בחינת כדאיות, בחינת אפשרויות מימון, רווח והפסד, מאזן, תזרים מזומנים, עוסק מורשה/ עוסק זעיר, התנהלות מול מע"מ/ מס הכנסה/ ביטוח לאומי.

קהל יעד - לימודי מקצועות האונליין, בעלי חנויות אונליין (בפוטנציאל או בפועל), בלי עסקים, יזמים, הסבת מקצוע, וכל מי שמאס בשיטות הלימוד המקובלות כיום ומחפש שינוי תודעתי מעשי.

תוספות לקורס:

תוספת לקורס: רשת חברתית – נטוורקינג ועדכונים בזמן אמת סביב החידושים והנושאים החמים והרלוונטים בתעשיית האונליין. כאן תוכלו לפגוש את מיטב אנשי המקצוע והקולגות בתחום, לייצר שת"פים פוטנציאלים, לבחון אפשרויות לתעסוקה, ללמוד ולקבל העשרה בכל מה שחדש בתחום, לקבל את כל תכנית השיעורים שלנו בפורמט דיגיטלי לצפייה בזמנכם החופשי.  

תנאי סיום הקורס:

תנאי לסיום הקורס וקבלת התעודה המוכרת ע"י משרד החינוך והאגודה ומסחר ויזמות באינטרנט. 

עבודת גמר – 60% מהציון הסופי 

בחינת אמצע – 30% המציון הסופי 

נוכחות – 10% מהציון הסופי

התמחויות - מגוון התמחויות ממיטב אנשי המקצוע בתחום:

PPC – גוגל (קידום ממומן במנועי החיפוש).

SEO (קידום אורגני במנועי החיפוש). 

Facebook Ads קידום ממומן בפייסבוק (מנהלי פרסום ומדיה ברשת החברתית).

Word Press בניית אתרים במערכת וורדפרס.

הקמה וניהול חנויות מקוונות. 

כתיבת תוכן.

כל התמחות כוללת ליווי אישי, אחד על אחד, בהתאם לצורכי הלקוח, ומתומחרת בנפרד, בהתאם לסוג ההתמחות. כל התמחות כוללת ליווי אישי, אחד על אחד, בהתאם לצורכי הלקוח

ומתומחרת בנפרד, בהתאם לסוג ההתמחות.