הרכישה תביא את האינטלגנציה העסקית של של Looker לGoogle Cloud
חלק מן המידע מעובד על פי אתר marketingland
ב6.6. הודיעה גוגל שהיא מתכננת לרכוש את פלטפורמת איחוד הנתונים של חברת Looker ב 2.6 מיליארד דולר, בעסקה במזומן. לאחר השלמת העסקה, מאוחר יותר השנה, Lookerתצטרף ל- Google Cloud.
Google Cloud" נמצאת בשימוש על ידי רבים מהארגונים המובילים בעולם לניתוחים וקבלת החלטות. השילוב של Google Cloud ו- Looker יאפשר ללקוחות לעבד נתונים בדרכים חדשות להניע את השינוי הדיגיטלי שלהם", כך, אומר תומאס קוריאן, מנכ"ל Google Cloud, "אנו נשארים מחויבים לאסטרטגיית הענן הרב-שכבתי שלנו ואנו נשמור את יכולותיה של Looker ונרחיב אותן כדי לנתח נתונים בעננים".
אז מה הרכישה הזו אומרת לנו?
רכישות והשקעות רבות בשוק הדיגיטל העולמי לאחרונה, מעידות שוב ושוב על הצורך הגובר ועולה של חברות ולקוחות בנתונים רבים מנותחים לצרכים שונים ויותר מתמיד. יחד עם זאת, אחד האתגרים האנליטיים הגדולים ביותר של חברות ההיטק המתמחות במתן השירותים הללו ממשיך להיות יצירת תשתית של פלטפורמה בסיסית בעלת ייחודיות וקונספט שירותי בלעדי, לצד הגדלת והרחבת הפלטפורמה ברכישת תוכנות ויכולות שונות הנבנות עליה כדי ליצור תוצאות משמעותיות וטובות יותר למפרסמים.
"שוק ניתוח הנתונים צומח במהירות רבה, כאשר החברות מחפשות למנף את כל הנתונים שלהן כדי לקבל החלטות מושכלות יותר", אמר פרנק גנס, סגן נשיא בכיר ומנתח ראשי ב- IDC. "Google Cloud היא אחת המובילות בשוק מחסן הנתונים, והוספת Looker תחזק עוד יותר את יכולתן לשרת את הצרכים של לקוחות ארגוניים תוך קידום מחויבותן לענן רב".
ההוספה של Looker למערכת של Google Cloud תוכל לאפשר למשתמשים ב Google Cloud לחזק ולמקד את הניתוח שלהם, וכתוצאה מכך להוביל לשיפור קבלת ההחלטות ולשפר את הביצועים הדיגיטליים.
ועוד כמה פרטים…
Looker היא פלטפורמה לאיחוד נתונים המשלבת נתונים לתוך שטף העבודה היומית של המשתמשים ומאידך מאפשרת לארגונים לחלץ ערך מן הנתונים.
הרכישה מתבססת על שותפות קיימת בין שתי החברות שבהן הם חולקים יותר מ -350 לקוחות משותפים, ביניהם Buzzfeed, Hearst, King, Sunrun, WPP Essence ו- Yahoo !.
ומה זה אומר לנו כמשווקים ברשת ?
אמנם כיום, לנו כמשווקים ברשת יכולות רבות כדי למדוד ולהימדד בתוצאות השיווקיות שלנו, כמו מיקום, פלח אוכלוסייה, גילאים תחומי עיסוק, ומה לא? אבל כנראה שזה לא הוכל, איכות הביצוע שלנו הולכת להימדד יותר ויותר בכלים דיגיטלים רבים שיופיעו בשנים הבאות.
אך יותר ממדידות לאיכות הביצוע השיווקית שלנו אין ספק שהכלים בעצמם יביאו תועלות רבות למשווקים ובקרוב, ככל הנראה, נמצא את עצמנו עם כלים טובים ומעולים ו-חדשים לשיווק ברשת.