חדשות פייסבוק לעסקים ואיך ננצל אותם לשיווק

אוקטובר 26, 2019

אין תגובות

בכנס האחרון של פייסבוק (8F)הוצגו לא מעט חידושים שיופיעו בפייסבוק והרבה מהחידושים שהוצגו היו ממוקדים לפייסבוק בעסקים (איך לא בעצם?). אמנם לא נסקור כאן את כולם, אבל היום בחרנו להתמקד בשניים מחידושים אלו שיעניינו את בעלי המשווקים באינטרנט שעושים הרבה מן העבודה בפייסבוק.

כמשווקים וכמומחים לשיווק בפייסבוק, תוכלי ליהנות וגם ללמוד מהחידושים האלו, והרבה: לעשות עבודה שיווקית באינטרנט טובה יותר ולהיות יעילים וממוקדים יותר בשיווק ברשתות החברתיות ובפייסבוק בפרט. יודעים מה, אנחנו גם מוכנים להמר על זה שהחידושים עליהם הודיעה חברת פייסבוק, בסופו של דבר, טובים לא פחות לאסטרטגיות השיווקיות של חברת פייסבוק. בכל מקרה, נביא גם את ההמלצות שלנו למשווקים באינטרנט לסיכום, מוכנים?

פייסבוק מקדמת ובגדול את הקבוצות

פייסבוק רוצה להציב את הקבוצות במרכז הפעילות של הפייסבוק.
אוקי, אז מה היא עושה לשם כך?

האחד, שיפוץ ויזואלי של אפליקציית פייסבוק תקדם את הקבוצות ותציב אותם במרכז האפליקציה. בנוסף, תהיה גם לשונית חדשה עם עדכונים בפיד מהקבוצות. כמו כן, נקבל הודעות מהקבוצות לפיד האישי (אולי אפילו בלי שנבקש). עוד משהו, יהיה קל יותר לשתף פוסטים בקבוצות.
אז כן, הקבוצות בפייסבוק הולכות להיות מרכז הפעילות בפייסבוק, עוד יותר ממה שידענו. ואם כבר הבנו שפייסבוק מקדמת את הקבוצות, אז למה לא לעשות לנו חיים יותר קלים בניהול השיח הקבוצתי?
פייסבוק תשלב מעין תבניות שיחה אידיאליות לקבוצות מסוימות. לדוגמא לקבוצת גימיינג למשל יהיה צ'אט לנושאים ספציפיים בקבוצה, בקבוצות של רפואה למשל, תהיה אפשרות לענות על שאלות בתבנית ייחודית לקבוצה

ולמה באמת חברת פייסבוק מקדמת את הקבוצות בפייסבוק?

ניחוש שלנו: קבוצות בעלות עניין משותף פשוט אידיאליות, פוטנציאליות ומוכרות יותר עבור הפרסומות של פייסבוק. איך? הן נותנות יותר ידע לפייסבוק על מה מעניין את המשתמש וכך מאפשרות לחברה להציב מודעות פוטנציאליות ומוכרות יותר. לא תסכימו אתנו?

ואיך אנחנו כמשווקים באינטרנט הולכים ליהנות מהחידושים הללו ?
התרגלו לקבוצות ככלי שיווק משמעותי. התחילו, המשיכו או פעלו בייתר שאת ליצירת קבוצות בעלות עניין, עם הרבה שיח ודינמיקה סביב הפרויקט המשווק. חברת פייסבוק, לא תתנגד לכאורה J.

מסנג'ר ועסקים, זה ידבר אליהם (אל הלקוחות…)

השני לחידושים שנציג יהיה המסנג'ר. את המסנג'ר אולי אנחנו מכירים כבר, אבל מהיום, יהיה אפשר לשלוח לקוחות מהמודעה שפורסמה הישר לסדרה של שאלות ותשובות במסנג'ר, שתקדם אותם, כך לפחות מקווים, להיות לקוח חם ופוטנציאלי.

עוד אפשרות די מגניבה שתתחדש היא האפשרות לקבוע תורים לנותני שירות במסנג'ר. האופציה הזו תהיה אידיאלית לנותני שירות פרטיים כמו וטרינרים, ספרים, או אפילו יועצים.

ואיך אנחנו כמשווקים באינטרנט הולכים ליהנות מהחידוש הזה ?

חשבו כבר היום על הלקוחות שלכם שייהנו מקביעת תורים דרך המסנג'ר (אחלה רעיון, אנחנו חייבים לציין) וגם, על סדרת השאלות והתשובות שתעניין לקוח שכבר לחץ על מודעה בפייסבוק, במסנג'ר.

בדקו את הקורס: קורס פייסבוק לעסקים

הבית של מקצועות האונליין והייטק

הכתבות שלנו

לימודי ai: התחלה מוצלחת

לימודי AI: התחלה מוצלחת

התחום של בינה מלאכותית (AI) הפך לאחד מהתחומים המבוקשים והמשפיעים ביותר בטכנולוגיה של ימינו. לימודי AI יכולים לפתוח דלתות רבות ולהעניק יתרון משמעותי בשוק העבודה

קרא עוד

עוד רגע ונשלח לך את הסילבוס ישירת למייל שלך. הזן את הפרטים הבאים והוא בדרך אלייך:











    רגע! קבלו 10% הנחה כבר עכשיו

    רוצים לקבל הנחה לקורסי הייטק המשולבים והפרקטיים שלנו?
    השאירו פרטים למטה עם המילה "איקום "…











      logo e png

      להרשמה מלאו את הטופס
















        רוצה לראות עוד מהקורסים?

        צור איתנו קשר