מותגים יחויבו רק אם מודעת הווידאו שלהם, בת 15 שניות (או קצרה יותר), נצפתה למשך שש שניות לפחות.
טוויטר מרימה אפשרות חדשה למתן הצעות מחיר למודעות וידאו המאפשרת למפרסמים להציג מודעות וידאו בת 15 שניות או קצרות יותר. את זה כבר אנו יודעים, אך החידוש המשמעותי הפעם הוא שהמודעה תחויב רק אם המודעה מוצגת במשך שש שניות שלמות עם פיקסלים בגובה 50% לצפייה, מה שאומר שקונה פוטנציאלי צפה בה במידה משמעותית.
טוויטר כינתה זאת "אפשרות גמישה למפרסמים שאכפת להם ממדגם הצפיות הושלם, אך מוכנים להישען לפרדיגמה הראשונה של הנייד ולפתח נכסים בעלי צורה קצרה המותאמים במיוחד לצפייה בעדכון."
האפשרות החדשה מסקרנת בהחלט וזו כבר סיבה לשאול את השאלות הנכונות ולברר עוד פרטים. ובכן:
- אפשרות הצעת מודעות חדשה זו לשש שניות למודעות וידאו מוציאה עמוד ממודעות הפגוש של 6 שניות של YouTube אך מציעה את הגמישות בהפעלת קריאייטיבים ארוכים יותר. זה אמור לפנות למותגים המתמקדים בשיעורי צפייה מהותיים.
- ואגב, מחקר שנערך בחסות טוויטר של EyeSee, עולה כי סרטונים קצרים עם הסאונד-אוף שכללו מיתוג ברור הביאו שיוך טוב יותר לזכירת מודעות ושיוך הודעות בטלפון הנייד בהשוואה לסרטונים מעוצבים בסגנון טלוויזיה ליניארי.
ועוד בחדשות…
טוויטר הציגה את האופציה החדשה למתן הצעות מחיר לווידאו ברחבי העולם ביום שני.
זה אמנם זמין עבור מודעות מקודמות, חסויות וידאו זורמות ומודעות וידאו זורם הכוללות נכסים באורך של 15 שניות או פחות.
באפריל 2018, הכנסות יותר ממחצית הכנסות המודעות של חברת טוויטר היו ממודעות וידאו. החברה דיווחה ביום שני כי פורמטי מודעות הווידיאו ממשיכים להיות פורמט המודעות הצומח ביותר בבחברה.
והשאלות שרצינו לשאול:
גישתה החדשה של טוויטר מוכיחה על פילוח ופרסום צרכים מדויק למפרסמים, להעלאת לידים חמים – על מנת למקד את התוצאות העסקיות למפרסמים, להגביר אפקטיביות ולנצל את משאבי הפרסום של המפרסמים. אין ספק שהגישה הזו היא גישה חדשנית לגביה ממודעות פרסום. השאלה הנשאלת כעת היא האם רשתות חברתיות נוספות ילכו בעקבות גישה זו:
האם נראה את פייסבוק, אינסטגרם ורשתות חברתיות נוספות מחיבות אך ורק לפי זמן צפייה בפרסומות?
יתירה מכך, האם המיקוד לגביה יגדל אף לזמן צפייה בPPC, כלומר בקליקים שכבר נלחצו?
מכל מקום, אין ספק שטויטר עשתה כאן צעד חדשני.
השאלה השנייה והלא פחות משמעותית היא האם לא יהיו לקוחות מפרסמים שינצלו את חלון הזמן הזה, של 6 השניות, לפרסומות קצרות בנות פחות מ6 שניות, ללא תשלום או בתשלום מופחת, וכיצד טוויטר מחשקת אפשרות זו….