טוויטר שוכרת את גאפ קים לעמוד בראש השיווק הגלובלי

אוקטובר 26, 2019

אין תגובות

גאפ קים מגיע לטוויטר עם תיעוד של הובלת הצמיחה ב- WhatsApp, פייסבוק וגוגל.

הנהלה חדשה הצטרפה לשורות צוות השיווק העסקי הגלובלי של טוויטר, כך הודיעה החברה ביום שני. גאפ קים יפקח על השיווק עסקי – גלובלי בטוויטר, במטרה לעזור לעסקים לשפר תוצאות מיכולות הפרסום של הפלטפורמה.

גאפ קים ישמש כראש השיווק הגלובלי החדש של טוויטר

ותיק בטכנולוגיות של Facebook, עם היסטוריה של גוגל. כך דיווח סמנכ"ל השיווק של טוויטר, בראד רמזי. קים מתגאה ביותר מ -20 שנות ניסיון בתחומי הטק והדיגיטל, ומוביל אימוץ וצמיחה דיגיטלית ברחבי המובייל, הווידאו, החיפוש, ההודעות והחברתיות בחברות הכוללות WhatsApp, Facebook, ו- Google.

"אין פלטפורמה משובצת יותר בתרבות היומיומית ממה שקורה מטוויטר", אמרה קים בהצהרה ביום שני. "ביממה זו, זו הזדמנות קריטית עבור המשווקים ליצור קשרים משמעותיים עם קהלים משפיעים על מנת להצמיח את העסק והמותג שלהם."

אז למה שאותנו כמשווקים באינטרנט – יעניין המינוי החדש?

בתפקידו החדש מוטל על קים להעביר את הערך הפרסומי של טוויטר לעסקים. בתפקידו האחרון ב WhatsApp, קים היה אחראי להובלת אסטרטגיית שיווק מוצרים לעסקים, מותג וצמיחה.

ברבעון הראשון של שנת 2019 דיווחה טוויטר על עלייה של 18% בהכנסות המודעות משנה לשנה לסכום של 679 מיליון דולר. בנוסף, סך התקשרות המודעות שלה עלתה ב- 23% ברבעון הראשון, ואילו העלות למעורבות ירדה ב -4%.

ומה אומרת לנו המגמה?

בדיוק כמו במגמה העולמית של כלל החברות הדיגיטליות לשיווק ומתן שירותים ברשת, חברות הדיגיטל ורשתות החברתיות הגדולות, מצד אחד משפרות (ומאד) את חווית המשתמש ברשתות, ומעדכנות כל העת גרסאות חווייתיות יותר ונוחות יותר הגורמות לנו לשתף ולהיות זמן ארוך יותר ברשת, על מנת לגרום לסחף משתמשים גדול יותר, אך מאידך אין ספק שבמקביל ההחברות הללו משקיעות יותר ויותר משאבים בשיווק מתוחכם עבור לקוחות עסקיים.

ולמה?

בסופו של דבר כל החברות הללו, הנותנות שירותים חינמיים בדיגיטל, אם אלו מנועי חיפוש, אפליקציות או רשתות חברתיות צריכות גם כן להגיע לרווח בסופו של יום, ( ואני רואים וחשים של הזמן על פי הדיווחים שהם מרוויחים והיטב, במיליארדים) אם כן, לא פלא שניכר לראות את ההשקעה המשמעותית שלהן באנשי שיווק.

ולמה עוד אנחנו יכולים לצפות?

א. בקרוב יתכן ונראה פיצ'רים או תכונות חדשות בפלטפורמות המפרסמים של טוויטר שלעיתים אפילו יזכירו לנו לא במעט פיצ'רים דומים מפייסבוק וגוגל. אבל גם בלי, אין ספק שנראה בפרוש שדרוג משמעותי בכל המדובר בצד העסקי של טויטר…

ב. אמנם כיום טויטר לא נחשבת לענף המרכזי בפרסום ברשת, אולם כמשווקים ברשת, לשים לב לשינויים העוברים על טוויטר ואולי, כן, לגלות שם את מכרה הזהב שלנו הרבה לפני המתחרים האחרים.

חלק מהמידע מעובד על פי אתר marketingland

הבית של מקצועות האונליין והייטק

הכתבות שלנו

קורס cyber

קורס cyber

בעידן הדיגיטלי של היום, תחום הסייבר הפך לאחד התחומים החשובים והנדרשים ביותר. היכולות להתמודד עם איומי סייבר ולספק פתרונות לאבטחת מידע הם כישורים קריטיים בעולם

קרא עוד
קורס סייבר בסיסי

קורס סייבר בסיסי

בעידן הדיגיטלי של היום, הצורך באבטחת מידע והגנה על מערכות מחשוב הולך וגדל. כל חברה או ארגון, קטן כגדול, מתמודד עם איומי סייבר מגוונים ומורכבים.

קרא עוד
קורס ארכיטקט סייבר

קורס ארכיטקט סייבר

עם עליית איומי הסייבר המתקדמים והצורך ההולך וגובר בהגנה על מידע רגיש, תפקידו של ארכיטקט סייבר נעשה קריטי יותר מאי פעם. קורס ארכיטקט סייבר מציע

קרא עוד
קורס הייטק מקצועות

קורס סייבר מקצועות

עולם הסייבר מתפתח במהירות ונעשה חשוב יותר ויותר במאה ה-21. עם עליית איומי הסייבר והצורך בהגנה על מידע רגיש, קורסי סייבר הפכו למבוקשים ביותר. קורסים

קרא עוד

עוד רגע ונשלח לך את הסילבוס ישירת למייל שלך. הזן את הפרטים הבאים והוא בדרך אלייך:











    רגע! קבלו 10% הנחה כבר עכשיו

    רוצים לקבל הנחה לקורסי הייטק המשולבים והפרקטיים שלנו?
    השאירו פרטים למטה עם המילה "איקום "…











      logo e png

      להרשמה מלאו את הטופס
















        רוצה לראות עוד מהקורסים?

        צור איתנו קשר