fbpx

שוק מודעות השמע נועד לחבר את המפרסמים עם לקוחות הקונים בחנויות פיזיות ברחבי ארה"ב

חברת חוויית האודיו Vibenomics הודיעה ביום שלישי האחרון על השקת שוק פרסום שמע מחוץ לבית (OOH), המיועד לחבר מפרסמים עם לקוחות הקונים בחנויות פיזיות ברחבי ארה"ב. על פי Vibenomics, מפרסמים יכולים להציב מודעות שמע שישודרו דרך רמקולים בחנות ובכך למקד לקהל לאומי של עד 150 מיליון קונים (או 4,000 מיקומים בודדים ארצית).

חברת Vibenomics שהושקה לראשונה בשנת 2017, מספקת מוסיקת רקע והודעות קוליות לעסקים מבוססי מיקום. עם שוק הפרסום של OOH, מותגים יוכלו לשדר העברת הודעות שמע ממוקדות בחנות בכל אחד מ -4,000 המיקומים בהם Vibenomics שותפה.

רק  לדוגמא, נתאר לעצמנו תיירים המשוטטים בחנויות, הם ישמעו הודעות על אטרקציות פרסומיות באזור התיור.

למרות שאיננו מודעים לכך, ונדמה לנו שתעשיית הפרסום מתמקדת במדיה חזותית, שוק האודיו הצרכני מתפוצץ מאפשרויות האזנה רבות מתמיד (כלומר Spotify, פודקאסטים, אפל מיוזיק), המפרסמים, מעוניינים לקחת חלק בהיצע האודיו ההולך וגדל. אך מחוץ לפרסום ברדיו המסורתי, זה יכול להיות מאתגר מידי עבור מותגים למקד לקוחות המשתמשים בשמע במיקומי חנויות פיזיים, במיוחד שאז לא צפויים הלקוחות להיות מחוברים למכשירים האישיים שלהם.

ולכן, פיתרון לפרסום אודיו OOH כמו Vibenomics יכול לעזור למותגים להתחבר ללקוחות באמצעות מודעות רקע המשודרות דרך רמקולי החנות בזמן שהם קונים. בין אם באמצעות קמפיינים לאודיו המספקים מודעות למותג ובין אם מדובר במודעות המניעות לפעולה רכישה בחנות עצמה. מכל מקום, השירות יאפשר למפרסמים להגיע ללקוחות בסביבה בה הם כבר עוסקים ברכישה.

פול ברנר, קצין האסטרטגיה הראשי של החברה, אמר "Vibenomics מאפשרת למותגים להפיק את המרב ממערכת השמע האקולוגית המתעוררת דיגיטלית על ידי פתיחת אפשרות מיקום חדשה לחלוטין המשרתת את שוק האודיו וגם את מפרסמי OOH". "אנו נבנה את שוק הפרסום שלנו מחוץ לחלל הבית עם תוכן מותאם אישית ומותאם בזמן אמת, מוסיקה דינמית ופרסום פרוגרמטי בכל תחומי השיווק והקטגוריות השיווקיות."

עוד בחדשות

מפרסמים הניגשים לשוק הפרסום החוצה-ביתי של Vibenomics יוכלו לנצל את הדברים הבאים:

  • נתח קולי ללא הפרעה ב -100% במיקומי חנויות פיזיים – שבהם ספקי שמע אחרים לא תמיד מסוגלים לשדר.
  • צוות הפקת שמע ביתי בשירות מלא יכול להפוך שעות יצירתיות לאודיו דיגיטלי רגיל IAB
  • מיקומים בטוחים במותג חסינים מפני הונאת מודעות

תכלס, כיצד אנו כמשווקים ברשת יכולים לנצל את האפשרות החדשה הזו?

אז זהו, כמשווקים ברשת, למעשה, שוק האודיו כמעט מדלג עלינו בשלב הזה והוא לא ממש מזכיר את שאר הפלטפורמות הפרסומיות שאנו מכירים.
אך מאחר והפלטפורמה לפרסום בממשק זה ככל הנראה תעשה שימוש בפלטפורמה דיגיטלית, כדאי לנו לזכור גם את הממשק הזה ליום בו נגלה את תועלתה. אך שימו לב שכרגע מדובר על חנויות בארצות הברית בלבד.
חלק מהמידע מעובד על פי אתר marketingland



Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

logo e png

להרשמה מלאו את הטופס

רוצה לראות עוד מהקורסים?

צור איתנו קשר

Open chat
1
הי, נשמח לענות לכל שאלה בפרטי! אנא לחץ על כפתור "השלח הודעה" בכדי להתחיל התכתבות עם נציג.
Powered by
דילוג לתוכן