פלטפורמת המוצרים הממומנים תהיה חטיבה פרסומית של מיקרוסופט.
מיקרוסופט רכשה את פלטפורמת השיווק של הספקים PromoteIQ
. PromoteIQ היא פלטפורמת שיווק אוטומטית של מוצרים המאפשרת ליצרני המותג להציג מודעות ממומנות באתרי המסחר האלקטרוני המשתתפים בכדי לייצר נראות והכנסות מאתרים אלה. החברה מציעה לוחות מחוונים אנליטיים הן לקמעונאים והן למפרסמים כדי לעקוב אחר ביצועי הקמפיין.
מזכיר קצת את שירות הפרסומות של גוגל, האמנם?
מודעות מוצר ממומנות שנקנו באמצעות PromoteIQ מופיעות באתרי המסחר האלקטרוני של הקמעונאים. היכולת, הדומה לזו של HookLogic, נרכשה בשנת 2016 על ידי Criteo.
גוגל התנסתה בהפעלת מודעות פרטי המוצר שלה באתרי קמעונאים באמצעות תכנית בשם AdSense לקניות, אך היא לא התקדמה משם לשום מקום מאז שהושקה בשנת 2014. ומה שנראה כעת הוא שלאמזון, וכעת גם וולמארט, יש הצעות מודעות ממומנות משלהן.
אז מסתבר שדווקא התחום של מודעות לקמעוניים טרם מוצה, ואולי כן, זו הסיבה של מיקרוסופט, ענקית טכנולוגיה להיכנס לנישה הזו.
מה עוד כדאי לנו לדעת כמשווקים באינטרנט?
כמו שאמרנו, תכניות שמטרתן לתמוך בלקוחות קמעונאיים היא תחום חדש ככל הנראה למיקוד עבור מיקרוסופט. על פי הנראה, רכישת PromoteIQ משתלבת במאמץ הזה. מיקרוסופט מעוניינת לשדך את טכנולוגיות ה- AI שלה עם יכולות מיקוד המודעות של PromoteIQ. ככל הנראה מיקרוסופט מצפה שטכנולוגיות נוספות יושלמו וישתלבו בהמשך השנה. בנוסף, רכישת הפלטפורמה תוכל לעזור ככל הנראה למחלקה הפרסומית של מיקרוסופט לטפל בעקביות במפרסמים ובשלב הבא להגעה למעגלי שיווק רחבים יותר.
הפרסום של מיקרוסופט כרגע מציע מודעות ב- Bing.com, אך כידוע הטווח המוגבל של הפלטפורמה מציב את טווח ההגעה מאחורי גוגל ואמזון. לעומת זאת, תיק הלקוחות של PromoteIQ כולל אלפי מותגים וקמעונאים עולמיים.
"PromoteIQ חלוצה בגישה בשוק הפרטי לשיווק של ספקים דיגיטליים. הטכנולוגיה של PromoteIQ משלימה אסטרטגית את הצעות הפרסום הקמעונאיות הנוכחיות של מיקרוסופט, ויחד, אנו יכולים לאפשר לקמעונאים עם פורטפוליו של פתרונות טכנולוגיים למודרניזציה של פלטפורמות המסחר האלקטרוני שלהם ולמקסם את ההזדמנות למונטיזציה שלהם, "אמר Rik van der Kooi, סגן נשיא תאגיד של Microsoft Advertising.
דבר נוסף מחדש ומסקרן הוא הכניסה של מיקרו סופט אט אט לפרסום ממומן ברשתות ובאתרים בגישה חדשנית. אם עד היום מיקרוסופט היתה ידועה כענקית התוכנה ומערכות ההפעלה הרי שאנו מגלים כי גם היא רואה את עתידה בפרסום באינטרנט. ולנו, זה מוכיח מה שאנו מרגישים מתמיד. העתיד הגלובלי הוא בווב מרקטינג.
ועוד כמה דברים שחשוב שנדע כמשווקים באינטרנט:
PromoteIQ ישמור על מיתוג משלו ויהפוך לחטיבה בתחום הפרסום של מיקרוסופט. תנאי העסקה לא נמסרו בשלב זה.
Kroger, Kohl's ו- Overstock.com נמנים עם הלקוחות הקמעונאים הנוכחיים של PromoteIQ.
מפרסמי PromoteIQ כוללים את Sony, P&G, Kraft ו- HP.
חלק מהמידע מעובד על פי אתר marketingland