לאמובי, אנאלקט, הוציטייט, אוגילווי וספרינקלר – יש כעת יכולות אינטגרציה עם ממשק API לקהילת Engagement Engagement של לינקדאין.

עד כמה ללינקאדין חשוב להתרחב לקהלים חדשים ומה היא עושה בשביל זה?

נתוני פרופיל קהל לינקדאין באמצעות אמובי.

לינקדאין משיקה ממשק Audience Engagement Insights חדש כחלק מתוכנית השותפים השיווקיים שלה, ומוסיפה חמש פלטפורמות אנליטיקה של חברות שותפות חדשות המשתלבות עם ממשק ה- API של Audience Engagement: Amobee, Annalect, Hootsuite, Ogilvy ו- Sprinklr, של חברות אלו.

“בעזרת תובנות אלה, אתה יכול לשפר טוב יותר את אסטרטגיית התוכן שלך ולקבל החלטות חכמות יותר כדי לעזור להשיג החזר ROI טוב יותר עבור מסעות הפרסום שלך ב- LinkedIn ופוסטים אורגניים”, כותבת מנהלת מוצר בכירה בלינקדאין, אמיטה פול.

אז מה אומר לנו המהלך החדש והמפתיע של לינקאדין?

למשווקים בלינקדאין יהיה כעת מבט רחב יותר על מה שעובד בתכלס’ בפלטפורמה עם גישה לתובנות, מסקנות ופעולות של תנועות הקהל” המלצות תוכן ומדדים בתעשייה. ועם חמשת השותפים החדשים לשילוב העומדים כעת בכדי לספק תובנות אלה, משווקים רבים יוכלו לבחור פלטפורמה שהם עשויים כבר להשתמש בהם.

“אנו שמחים לשלב תובנות בלינקדאין עם פיתרון האינטיליגנציה של המותג של אמובי, בכדי לתת פרספקטיבה חדשה למגמות התוכן והמעורבות המקצועיות”, אמר אמובי סגן נשיא מכירות ושותפויות חברתיות ג’וני הורגן, “שיתוף פעולה ייחודי זה מאפשר לאמובי לצייר הוליסטי יותר תמונה ללקוחות. “

סגן נשיא הבריתות של Hootsuite, סטפן קרפיאקביץ ‘, אמר כי יכולות האינטגרציה החדשה עם לינקדאין תאפשר ללקוחותיהם לשפר את מאמצי המיקוד של מסע הפרסום, תוך הגדלת הביצועים סביב פוסטים אורגניים ופוסטים בתשלום.

ומה אנו כמשווקים בדיגיטל יכולים להסיק מהצעדים שננקטו?

1. מפתיע לדלות שלינקאדין מאמצת שיתופי פעולה עם חברות שיכלו אולי להיות שחקניות רשמיות שלה ביום מן הימים, ולא על ידי רכישה אלא דווקא על ידי חשיפה משותפת של חברה קטנה יותר למוצר שלה.

  1. יהיה מעניין לדעת מה כלול בפרטי ההסכם של החברות השותפות. אין ספק שהחשיפה הרצינית לטכנולוגיות, לקהל רחב כל כך, לה זכו אותן חברות הניצבות בחשיפה בפער משמעותי מלינקאדין תדרוש מהן גם כן השקעה.
  2. האם נראה חברות נוספות שעושות זאת?
    השאלה שלנו היא האם חברות נוספות ילכו בעיקבות לינקאדין ויציעו גם הן חשיפה לטכנולוגיות חדשות בפלטפורמה.

עוד בחדשות

לינקדאין אמרה כי הגישה לממשק ה- API של הקהל מוגבלת לחמשת השותפים החדשים, לשיווק צד ג ‘בלבד.

התובנות המצטברות שמציע ממשק ה- API של Audience Engagement אינן מזהות חברי לינקדאין.

מוקדם יותר השנה הרחיבה לינקדאין את פלטפורמת היישומים המכירות של נווט המכירות שלה (SNAP) בתוספת Altify, Drift, G2 Crowd ו- MixMax.

חלק מהמידע מעובד על פי marketingland

logo e png

להרשמה מלאו את הטופס












רוצה לראות עוד מהקורסים?

צור איתנו קשר

דילוג לתוכן