מפרסמי אינסטגרם יכולים כעת להמיר פוסטים משפיעים ואורגניים למודעות. החברה אישרה כי בחודש מרץ היא בדקה את הפורמט החדש יחד עם קבוצה נבחרת של מותגים.
התוכן מעובד בחלקו על פי אתר marketingland
Instagram יוצאת במהלך חדשני: אינסטגרם מאפשרת פרסום מודעות תוכן ממותגות בקלות מתוך פוסטים אורגנים. כך, אינסטגרם מאפשרת למותגים ליצור מודעות באמצעות סקרים אורגניים. החברה הודיעה כי היא רוצה להמשיך במהלך ביתר שאת בחודשים הקרובים.
גישה חדשה צומחת באינסטגרם לקידום הפוסטים. בגישה החדשה היוצר – יוצר את הפוסט דרך הדף 'הגדרות מתקדמות', כאשר לאחר מכן, המותגים שרוצים לראות את הפרסומים של היוצר במנהל המודעות (על מנת לפרסם אותם) יוכלו לעשות זאת תחת הגדרת 'פוסטים קיימים' ולהפעיל את התוכן כפי שהם מופיעים בתבנית החדשות של Instagram או בפורמט הסטוריס.
למה אינסטגרם מקדמת את הגישה החדשה?
אין ספק כי השיווק הרשתי ברשת החברתית גדל באופן משמעותי בעולם. דו"ח שפורסם לאחרונה מ- Socialbakers גילה כי המשפיעים דרך Instagram נמצאים כעת ב -150% יותר אפקטיביות של השפעת תוכן מאז השנה שעברה. בינתיים, מחקר ה- Ipsos שהוזמן על ידי Facebook מצא ש -68% ממשתמשי Instagram היומיים דיווחו על שימוש ביישום כדי ליצור אינטראקציה עם יוצרים. זהו נתון מדהים.
וכך, כמו הרבה יוצרי תוכן, ממותג יותר, משתמשים רבים נוהרים לראות מה המשפיעים האהובים עליהם פרסמו, ולאחר מכן הם מפרסמים ומשתפים אותו. זה אך טבעי עבור המותגים, שיבחינו בתוכן מפורסמים שתופס ויראליות גבוהה וירצו לפרסם אותו יותר כדי לקבל על באזזז. ככל הנראה לכן, כדי להקל על המפרסמים ליצור מודעות מפוסטים משפיעים וכדי לחסוך זמן ומאמצים יצירתיים מצד המפרסם. כאשר מותג יבחר להשתמש בפוסט משפיע כמודעה. ההודעה תכלול "שותפות בתשלום". תכלס', הפורמט החדש ל'הגדרת מודעות' של אינסטגרם, מאפשר למותגים להיות עם אופציות זמינות יותר לפרסום עם המשפיעים המפעילים למודעה ויראלית.
ומה אומרים על כך בתקשורת?
"אנחנו רואים שיעור מעורבות גבוה יותר באמצעות אסטרטגיה זו" אמרה משפיעים ברשתות תקשורת.
ועוד כותרות בחדשות
- שמונים ותשעה אחוזים מהמשווקים דיווחו כי ההחזר על ההשקעה ב- ROI משפיע על המכירות, טוב יותר מערוצי שיווק אחרים, כך עולה ממחקר שפורסם ב- MediaKix. שני שלישים מן הסוקרים אמרו שהם מגדילים את תקציבי השיווק המשפיעים שלהם השנה.
- לאחרונה, Instagram בדקה את הסרת האופציית "LIKE".
לדברי חברת אינסטגרם המהלך משפיע סוכנויות השיווק אומר תביא תוכן באיכות גבוהה יותר מן המשפיעים.עד כאן מאתר marketinglandלטעמנו, יתכן ובדיקתה של אינסטגרם להסרת האופציה LIKE שהפכה למילה מדוברת כל כך ולמותג בפני עצמו, תעורר גל של בחינת השפעה זו בכל כלי המדיה החברתיים הנפוצים. יחד עם זאת אין ספק כי לאינסטגרם ניסיון רב במדיה החברתית, כך שאת מהליכיה היא עושה בתבונה ובחכמה ובחשיבה לטווח רחוק.