מוצרים המודגשים במרכז הקניות המותאם אישית יהיו כמובן מורכבים מהנעיצות האורגניות של הגולשים ועדכוני הקטלוג.
אז כמו שצפינו, כמו רוב חברות הדיגיטל החברתיות, גם פינטרסט ממשיכה לדחוף יוזמות למסחר אלקטרוני. פינטרסט הציגה בשבוע שעבר "רכזת קניות" המותאמת אישית לגולש ומציגה בראש עדכוני המשתמשים עם המלצות על מוצרים שנשלפו מנעיצות מוצר אורגניות של גולשים ועדכוני קטלוג.
על פי דובר פינטרסט, גולשים יכולים להעלות נעיצות באמצעות קטלוגים ומוצריהם שיופצו על פני משטחי הקניות של פינטרסט הכוללים תכונה חדשה זו של מרכז הקניות, כמו גם חללי המלצות ועדכוני קניות אחרים.
פינטרסט גם הוציאה מקטע קניות מעודכן שיוצג מתחת לנעיצות מוצרים, תוך הדגשת תוכן קטלוג מהמותג המתאים. "הקלה על גלישה בקטלוגים של מותגים בכל הגדלים, כמו Target, Birdies, Joybird, The Tie Bar ו- Parachute" כתבה Pinterest בבלוג העסקי שלה.
אז מה אנו מסיקים מן המהלך?
- פינטרסט ממשיכה לבנות תכונות מסחר אלקטרוני עבור פלטפורמת החיפוש שלה כדי לחבר משתמשים להמלצות מוצר יותר ממותגות. "רכזת קניות" מותאמת אישית זו מעניקה למפרסמים את ההזדמנות להרחיב את טווח ההגעה שלהם בפלטפורמה מחוץ למסעות פרסום.
- ההמלצות המותאמות של פינטרסט צריכות לתת למותגים חשיפה רבה יותר ויותר הזדמנויות להעביר משתמשים במסע הלקוחות, מגילוי לרכישה."גילינו שאנשים משתמשים יותר ויותר ב- Pinterest כדי לחפש סוגים ספציפיים של מוצרים וכרטיסים, והחממה הצומחת של כלי הקנייה של פינטרסט עוזרת לנו לעמוד בדרישת הלקוחות הזו, ומספקת לאותם קונים אפשרויות רלוונטיות," אמרה אריאל קיי.
עוד בחדשות:
- פינטרסט אמרה כי היא מציגה את תכונות המסחר האלקטרוני החדשות ברחבי מותגי ארה"ב לעת עתה.
- בשבוע שעבר הודיעה החברה על דוח הרווחים השני שלה מאז התפרסם באפריל, עם עלייה של הכנסות של 62% וכ -300 מיליון משתמשים חודשיים פעילים.
- מוקדם יותר השנה גייסה פינטרסט את ג'רמי קינג, ה- CTO לשעבר של וולמארט, כדי להוביל את צוות ההנדסה שלה.
ובמה מועילה לנו ההשקה החדשה כמשווקים ברשת? שחקן חדש מצטרף לפרסום ממומן ואנו צריכים לשקול אותו ולהתייחס אליו ב'כבדהו וחדשהו'.
מן הצד האחד ללמוד אותו: באלו תחומים לנו כמשווקים יהיה כדאי להשקיע בו, כמו: מסחר חומרי DIy, מעצבי פנים ואדריכלים, מעצבים ועוד, אך מן הצד השני, ללא ספק פינטרסט כיום משמשת הרבה מאד בעלי מקצוע כאלה בעצמם. אם יהיה אחד מן הגולשים אשר יזדקק לפינטרסט זה יהיה בדרך כלל עבור מקצועו ולא עבור רכישות.
אך יתכן ופרסום חכם למוצרים משלימים לבעלי מקצוע, יעשה את מלאכתו נאמנה,
כמו כלים גרפים למעצבים, בעלי מקצוע לאדריכלים ועוד.
- שימו לב: פינטרס היא רשת חברתית אך ממעיטה בתקשורת משמעותית ואינטראקטיבית בין הגולשים עצמם, אך למרות זאת היא בוחרת להיכנס לשוק הפרסום הממומן.