בשנים באחרונות המדיה החברתית תפסה תאוצה בתחום השיווק והפרסום. באמצעות כלי התקשורת החברתית. כמו לדוגמה – פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וכדומה, ניתן לייעל ולמקסם את רווחי החברה בה אנחנו מעוניינים לשווק את המוצרים שלה. בעקבות כך, הביקוש למנהלי מדיה גדל. עם זאת, חלק מתפקידם הוא גם לנהל את התוכן השיווקי. קורס ניהול רשתות חברתיות מלמד החל משלבי היסוד את אסטרטגיות איתן ישתמשו בעתיד, אופן ניהול יעיל, תהליכי יצירה והתאמה של פורמטים תוך שימוש בטכנולוגיות שונות לניהול, הפצה, שיווק , בקרה וניתוח ממצאים של ביצועי תוכן.
מה לומדים בקורס ניהול תוכן ומדיה חברתית?
כפי שציינו קודם לכן, קורס ניהול תוכן ומדיה חברתית פועל בכל כלי הרשתות החברתיות. לרבות – אינסטגרם, טוויטר. או לחלופין סנאפצ'אט, טיקוטוק וכדומה. העבודה מלווה באינטראקציה עם משפיעי ומובילי דעה. הקורס עוסק בין היתר בתחומים הבאים. שיווק, יצירת סטוריטלינג למוצר, כלומר כתיבת תוכן שמשפרת את חווית המשתמש. הקמת ערוץ יוטיוב, בו ניצור תוכן בצורת וידאו ופרסום המוצר בהתאם. נוסף כל כך, הקורס יקנה כלים גם בתחומים בהם נפרש את התוצרים שקיבלנו לאחר פרסום המוצר או המותג והם ניתוח והערכת מצב מחדש למען ייעול המהלך השיווקי והפרסומי. לימוד שפת פרסום ואפיון שפת המוצר או המותג.
למי קורס ניהול תוכן ומדיה חברתית מיועד?
קורס ניהול תוכן ומדיה חברתית מיועד לאנשים בעלי תואר ראשון לפחות שרוצים לרכוש כלים נוספים לניהול נכון של תוכן במדיה החברתית בעולם הדיגיטלי עם אנשים בעלי אוריינטציה לכתיבה. אנשי מקצוע השיווק אשר רוצים להתמקצע בטכניקות וטכנולוגיות חדשות הקיימות בשוק, זאת על מנת, לשפר את ביצועיהם ולשפר את הישגי החברה והמרקטינג שלהם. את הקורס תוכלו למצוא באונליין, ללא צורך להתאמץ פיזית להגיע למוסד הלימודים כמו Ecom המאפשר למידה בכל זמן, במצב אונליין ואופליין כאחד, ללא הקצבת יעדים וזמן. הקורסם מועברים עם המרצים המיומנים ביותר ובתנאים הטובים ביותר. העלות היא משתלמת ואין מתחרים לה בשוק.