החל מה -19 באוגוסט, פייסבוק מפעילה שינויים בפוסט עדכוני החדשות ובפריסות מודעות הפרסום ומביאה אותם מיחס רוחב בגודל 2: 3 ל- 4: 5
פייסבוק עורכת שינויים ביחס הממדים של פוסטים ומודעות בעדכוני החדשות הניידים שלה. החל מה -19 באוגוסט, פוסטים ומודעות בעדכון החדשות לנייד יופיעו ביחס רוחב-גובה של 4: 5. כן, הם יהיו קצרים יותר מאשר ביחס הממדים הקודם של 2: 3.
עבור מפרסמים, פירוש הדבר שמודעות יציגו פחות שורות טקסט והגובה המרבי של תמונות או קטעי וידאו במודעה יופחת כך שיתאים לעיצוב חדש, או כמו בציטוט המדויק: "מנת ההיבט הגבוהה ביותר הנתמכת עבור תמונות ללא קישורים וסרטונים היא כעת אנכית (4: 5). מדיה הגבוהה מ -4: 5 תוסווה בעדכון החדשות הנייד של פייסבוק. "
אז מה זה אומר לנו כמשווקים בדיגיטל?
לפי פייסבוק, פריסת המודעה החדשה תאפשר רק שלוש שורות טקסט, שלאחריהן המשתמשים יראו שורת קישור של 'הצג יותר'. כן, מסתבר שזה שינוי מהצגת שבעה שורות טקסט לפני ההנחיה 'ראה עוד' שהיה עד היום. העתקת המודעות תצטרך להיות הדוקה מתמיד כדי להעביר את ההודעות שלנו – או לפתות משתמשים ללחוץ על "ראה עוד."
מה עוד?כ שנעלה סרטונים, נאלץ לבצע אופטימיזציה של סרטונים לגודל החדש, אחרת הם "יהיו מוסווים" באופן אוטומטי כאשר השינויים ייכנסו לתוקף בחודש הבא.
סוזן וונוגרד, סמנכ"לית אסטרטגיית השיווק ב- Aimclear, הייתה הראשונה לציין את השינויים הבאים בטוויטר. לדבריה, בעוד שחלק מהמאמצים של פייסבוק מוקדשים לבצע "ניקיון בית" על ידי יצירת חוויה גמישה יותר בפלטפורמה, הרי שהצעד הנוכחי של פייסבוק, מצביע על הצרכים העכשוויים יותר של שיווק במדיה חברתית:
"הפחתת טקסט משמעותה תהיה שניתן יהיה לצמצם את הטקסט כשתמונות יגיעו למוקד העניין מהר יותר. שני הדברים האלה יכריחו את המשווקים לסנתז את המסר שלהם למשהו שמובן באופן מיידי ", אומרת ונוגרד, בתרגום חופשי ומוסיפה, "זה הגיוני בהתחשב בכמות המטורפת של התוכן שאנחנו רואים כעת ביום יום. "
ונוגרד מאמינה שההודעה מהיום בפיסבוק צריכה להיות ממוקדת, תמציתית ומתאימה. היא גם ציינה את עיתוי ההכרזה של פייסבוק, שהגיע בתקופה שבה מותגים מקוננים כעת על ההחזר על ההשקעה הישירה שלהם מהפלטפורמה.
"ההרזיה של נדל"ן יצירתי מעצימה את הצורך של המשווקים לחשוב במונחים של המשחק הארוך במיתוג שלהם. יש להם פחות מקום לנסות ולמכור, ולכן הם זקוקים להודעות קצרות יותר המועברות בתדירות גבוהה יותר כדי לחתוך את הרעש ", אומרת ונוגרד.
ועוד בחדשות
- פייסבוק הציגה לראשונה את העיצוב המחודש לעיצוב ה- News Feed החדש של הנייד במהלך ועידת ה- F8 שלה, וקראה לה FB5. החברה טוענת כי שינויים אלה נועדו לפשט פורמטים ולשפר את עקביות חוויית המובייל.
- בחודש שעבר פרסמה פייסבוק אפשרויות חדשות לעריכה ושינוי גודל לערכה ליצירת הווידיאו שלה, על מנת להקל על המפרסמים ליצור סרטונים עם יחסי גובה-רוחב מרובים.חלק מהמידע מעובד על פי אתר marketingland