מתחכמים : LinkedIn משנה את האלגוריתם שלה כדי ליצור עדכון חדשות טוב יותר עבור משתמשים

אוקטובר 26, 2019

אין תגובות

האם נמאס לך לגלול את ה LinkedIn שלך למצוא קטעי וידאו, ציטוטים למוטיבציה או קטעים למצוינות עסקית שגורמים לך לרצות להקיא? אל תדאג -LinkedIn הודיעה על שינויים באלגוריתם שלה כדי לתת עדיפות לשיחות טובות יותר בעדכונים של משתמשים

חלק מהמידע מעובד על פי אתר marketingtechnews

החברה משתמשת במיקסום של "אנשים שאתה מכיר, המדברים על דברים שאכפת לך" במסגרת שלה. כתוצאה מכך, כפי שמסבירה החברה, היא מנסה לסנן דרך האשפה אל החומר הטוב.

LinkedIn מעדכנת את המשתמשים על ידי סינון באמצעות אינטראקציות ישירות וקשרים ישירים, כגון עמיתים לעבודה, ומידע על פרופילים כדי למדוד תחומי עניין וחוויות משותפות. החלק "מדבר על" מתגמל שיחות "אותנטיות" כשקבוצות משותפות, hashtags, ודפים נחשבים גם.

באופן טבעי, כל התקשרות לוקחת שניים לטנגו, ו LinkedIn גם לקחה את ההזדמנות יהזו ליעץ למשתמשים על הנוהג הטוב ביותר עבור הפלטפורמה שלה. "למרות השמועות, האלגוריתם לא תומך בשום פורמט מסוים", ציינה החברה שלכאורה גם ממריצה: השתמש לא יותר משלושה hashtags וציין לא יותר מחמישה משתמשים אחרים בפוסט אם אינך רוצה להיראות כמפיץ דואר זבל. אבל המפתח הוא: להיות עצמך.

"האותנטיות היא המפתח", כתב פיט דייויס, מוצר הצרכנים ב- LinkedIn בהודעה המודיעה על השינויים

בחודש מרץ, פרסמה LinkedIn דו"ח אשר בחן כיצד משווקים יכול להשפיע על החלטות הלקוח לאורך תהליך הקנייה. המחקר טען כי בעוד יותר אנשים היו מעורבים בתהליך רכישת טק, ציר הזמן קוצר. משווקים צריכים אפוא להתוודע מהר יותר, לדעת את קהל הקנייה שלהם, לעסוק ולתקשר בקהילות 'קונים חכמים'.

ומה זה אומר לנו כמשווקים בדיגיטל? המסקנות:

1. הרשתות החברתיות משפרות יותר ויותר את האלגוריתמים שלהם כדי ליצור עניין רב יותר לגולשים ולחברים ברשתות, להפוך להם את הגלישה לחוויתית יותר ולעניין לינקאדין – תועלתית יותר. שילוב תחומי עניין ממוקדים יגרמו ללקוחות שלכם להתעניין בכם.
אז אם אתם משווקים ברשת, התמקדו בנישה הזו ופעלו על פיה. צרו שיחות, ואפילו יזומות גורמי העניין האמתיים של קהל היעד שלכם.

2. בואו ונודה על האמת: אמנם אנו כמשווקים בישראל, פחות משתמשים בלינקאדין כרשת חברתית משמעותית לשיווק אבל אם אתם בין אלו שכן עושים בלינקאדין שימוש מרובה, הקפידו על ההנחיות בכתבה זו שמדברות ומנחות יותר מהכל: השתמשו לא יותר משלושה hashtags וציינו לא יותר מחמישה משתמשים אחרים בפוסט אם אינכם רוצים להיראות כמפיצי דואר זבל והמפתח כמובן הוא: להיות עצמנו, או יותר נכון, המוצר אותו אנו משווקים.

ההנחיות האלה, יכולות להיות לעזר גם לכם כמפרסמים בלינקאדין, אבל אנו מעריכים שגם ברשתות חברתיות אחרות ובטח שבקרוב בכל עולם המדיה.

הבית של מקצועות האונליין והייטק

הכתבות שלנו

קורס סייבר למפתחים אונליין

קורס סייבר למפתחים אונליין

קורס סייבר למפתחים אונליין- מאפשר למפתחים לשאת באחריות הולכת וגדלה, להגן על היישומים והמערכות שהם מפתחים, מפני התקפות סייבר. קורס סייבר און ליין נועד לספק

קרא עוד
קורס פיתוח תוכנה ואפליקציות

קורס פיתוח תוכנה ואפליקציות

קורס פיתוח תוכנה ואפליקציות, עומד בחזית עיצוב הנוף הדיגיטלי. מפתחים שאפתנים וחובבי טכנולוגיה היוצאים לקורס פיתוח תוכנה, מוכנים לפתוח עולם של אפשרויות, שבו יצירתיות פוגשת

קרא עוד
קורס סייבר מומלץ

קורס סייבר אונליין מומלץ

קורס סייבר למתחילים אונליין מומלץ- בחירה של קורס כזה, כרוכה בהתחשבות בכמה גורמים מרכזיים, כדי להבטיח שהקורס עומד ביעדי הלמידה שלכם, ומתיישר עם הסטנדרטים הנוכחיים

קרא עוד

עוד רגע ונשלח לך את הסילבוס ישירת למייל שלך. הזן את הפרטים הבאים והוא בדרך אלייך:











    רגע! קבלו 10% הנחה כבר עכשיו

    רוצים לקבל הנחה לקורסי הייטק המשולבים והפרקטיים שלנו?
    השאירו פרטים למטה עם המילה "איקום "…











      logo e png

      להרשמה מלאו את הטופס
















        רוצה לראות עוד מהקורסים?

        צור איתנו קשר