סיימתם קורס? אנחנו רק מתחילים אתכם מהנקודה הזו!

אפריל 17, 2019

אין תגובות

"כשרוב המכללות אומרות לבוגרים בסיום הלימודים להתראות – איקום רק מתחילה איתם מהנקודה הזו" – ישראל היום!

נתחיל קצת על מכללת איקום: מכללת איקום הינה מכללה להקמה, ניהול ושיווק אתרי מכירות באינטרנט. אשר נותנת יחס מקיף לכל המקצוע כמו: שיווק ופרסום אורגני וממומן ברשתות החברתיות, כנ"ל גם למנועי החיפוש, ניהול ובניית אתרים, פסיכולוגיית צרכן, כתיבת תוכן שיווקי, ניהול עסקים, עיצוב גרפי, אנליטיקה וסטטיסטיקות ועוד. ברשות המכללה הצוות המוביל בארץ עם אסמכתאות לצוות שעבד עם הקבוצות הגדולות בישראל ובעולם. במהלך השנה וחצי האחרונות מכללת איקום לימודי הייטק לחצה על גופי ממשל קרנות ועמותות על מנת להעניק את האפשרות למלגות לפי תנאי האיגוד הישראלי ומסחר אלקטרוני

בסיום כל קורס באיקום יש לבוגר מספר אופציות שאין בשום מקום אחר בעולם! למרות כל האפשרויות הקיימות לאחר סיום הקורס באיקום, ההצעה שאנו רוצים לתת לבוגרים יותר מכל היא שיהפכו להיות שותפים שלנו!  אתם בטח שואלים מה זה אומר?

אז ככה, לאחר סיום המסלול, בוגר הקורס יכול גם לבחור מסלול התמחות באחד הנושאים בהם הוא מצא עניין ובכך להתמקצע באותו תחום נקודתי שבו הוא מרגיש הכי נוח – חשוב לדעת שאפשרות השותפות קיימת לאלו שלמדו והתמקצעו בבניית נכסים דיגיטליים ומכירות ברשת ושיווקם.  

איך למעשה עובדת השותפות? בוגר שבחר ונבחר להיות שותף באיקום חותם עם איקום על הסכם שותפות בפעילות מכירות דיגיטלית הן בארץ או בעולם. הסכם השותפות ינוע בין 15% – 20% לטובת איקום ויתרת האחוזים לבוגר.

אז מה הבוגר מקבל כאשר הוא הופך שותף שלנו?

  1. ייעוץ עסקי אסטרטגי: מה למכור ודרך איזו פלטפורמה, ניהול העסק השוטף, בניית אסטרטגיית מכירות, מיקומים גאוגרפיים, סוגי מוצרים, בחירת קהלים, בניית הקמפיינים ותוכן, קבלת כספים, סליקות, הקמת עוסק.
  2. טכנולוגיה: בניית אתר\הקמה נכס באמזון, איביי, שופיק, שופיפיי וכדומה, או דרופשיפ וחיבור לספקים בארץ ובעולם למערכות.
  3. מסחר בלידים – במידה ואין רצון להקמת אתר מכירות ניתן יהיה להקים מערך מסחר לידים בין חברות, הקמה ועבודת CRM, חיבור בין מפרסמים ללידים או למשווקים שותפים.
  4. משפטי: ייעוץ משפטי, עבודה מסודרת ע"פ חוק הצרכן, פוליסות וכדומה.  
  5. הנהלת חשבונות: ניהול חשבונות העסק מול גורמים בירוקרטיים.
  6. משרד: בוגר שותף יכול לקבל אפשרות למשרד משותף ללא עלות!  נטוורקינג בין בוגרים נוספים וצוות מקצועי שנמצא תמיד באזור.
  7. תנאי עבודה: עמדה, מחשב, ציוד משרדי כולל.
  8. משקיעים: לאחר שהוכחנו את הייתכנות העסקית ויש ברצוננו להגדילו איקום תפנה למשקיעים כמו: אנשי עסקים, פילנתרופיים, עמותות, וקרנות יזמות בכדי לגייס כספים לאפשרות להגדיל את הכנסות העסק במערך שיווקי או לפיתוחים טכנולוגיים אשר ידרשו לעסק.  
קורס אמזון, קורס שיווק שותפים, קורס נכסים דיגיטליים.
קורס שיווק שותפים.

בואו להיות חלק מהקהילה הגדולה בישראל ומתועדת להיות הגדולה בעולם!

הבית של מקצועות האונליין והייטק

הכתבות שלנו

קורס סייבר למפתחים אונליין

קורס סייבר למפתחים אונליין

קורס סייבר למפתחים אונליין- מאפשר למפתחים לשאת באחריות הולכת וגדלה, להגן על היישומים והמערכות שהם מפתחים, מפני התקפות סייבר. קורס סייבר און ליין נועד לספק

קרא עוד
קורס פיתוח תוכנה ואפליקציות

קורס פיתוח תוכנה ואפליקציות

קורס פיתוח תוכנה ואפליקציות, עומד בחזית עיצוב הנוף הדיגיטלי. מפתחים שאפתנים וחובבי טכנולוגיה היוצאים לקורס פיתוח תוכנה, מוכנים לפתוח עולם של אפשרויות, שבו יצירתיות פוגשת

קרא עוד
קורס סייבר מומלץ

קורס סייבר אונליין מומלץ

קורס סייבר למתחילים אונליין מומלץ- בחירה של קורס כזה, כרוכה בהתחשבות בכמה גורמים מרכזיים, כדי להבטיח שהקורס עומד ביעדי הלמידה שלכם, ומתיישר עם הסטנדרטים הנוכחיים

קרא עוד

עוד רגע ונשלח לך את הסילבוס ישירת למייל שלך. הזן את הפרטים הבאים והוא בדרך אלייך:











    רגע! קבלו 10% הנחה כבר עכשיו

    רוצים לקבל הנחה לקורסי הייטק המשולבים והפרקטיים שלנו?
    השאירו פרטים למטה עם המילה "איקום "…











      logo e png

      להרשמה מלאו את הטופס
















        רוצה לראות עוד מהקורסים?

        צור איתנו קשר