קורס סייבר למתחילים

נובמבר 7, 2021

אין תגובות

חלומם הרטוב של מתבגרים רבים הוא להיות חלק מחברת סייבר. גם כשהם גדלים והופכים להיות מבוגרים אחראיים, עם יד ורגל בעניינים מעשיים, הם עדיין יכולים לשמר את הרצון לעבוד בחברת סייבר ולהשתתף בפרויקטים דיגיטליים. ובכן, קורס סייבר למתחילים יכול לתת הכשרה ראשונית לאנשים שמעוניינים לעשות את הצעד הראשון לתחום.

קורס סייבר למתחילים – כדי ללמוד את הכישורים הטכנולוגיים

ישנה תיאוריה טכנולוגית, שמקורה עלול להיות מספרי מדע בדיוני או מכתבות מפי עיטם של טכנולוגים מומחים. התיאוריה מציעה שעם ההתקדמות הטכנולוגית, אנשים לומדים ומגלים דרכים נוספות לייצר כאוס ועם זאת – הם לומדים דרכים נוספות להחזיר לאיזון ולתקן את מה שיצא ממנו. בהרשמה ללימודי סייבר תוכלו ללמוד על עיקרון זה בהרחבה ולהבין ממה ההוא נובע. במסגרת התיאוריה, מוצעת התקווה שההתקדמות הטכנולוגית תישען חזק יותר לכיוון ההרמוני והמאזן, יותר מאשר לכיוון המבלגן והכאוטי. עם התפתחות טכנולוגיות אינטרנטיות ומיחשוביות, כוחם של אנשים לייצר השלכות ופעולות באמצעות מערכות טכנולוגיות הולך וגדל.

מצד אחד, ניתן לפרוץ או לפצח מערכות מידע כדי לייצר כאוס, ומצד שני ניתן לעשות זאת כדי לייצר סדר. קורס סייבר למתחילים נועד, לפחות כהנחת מוצא, לאפשר לאנשים את היכולת לייצר סדר והגנה עבור מערכות טכנולוגיות שונות. כך שאם בצד אחד של המקצה יש האקרים, המחזיקים ביכולות טכנולוגיות לייצר כאוס (או סדר, כבחירתם), הרי שבמקצה השני ישנם מומחי ביטחון מידע, או אבטחת סייבר, שתפקידם דווקא להגן ולשמור על אותן מערכות. מעין משחק של שוטרים וגנבים, כאשר הצד "המנצח" הוא הצד שיודע לעשות את עבודתו בצורה הטובה יותר.

קורס סייבר למתחילים – גם ללא ניסיון קודם

ברמה הפרקטית, קורס סייבר למתחילים מציע דרך ממשית ללמוד את הכישורים הנדרשים כדי להגן ולשמור על הסדר, בתחום מערכות המידע. הכשרה מסוג זה תכין אתכם לתפקיד מגן סייבר שהוא תפקיד מכובד מאוד בתחום. תפקידי סייבר, באופן מסורתי מקושרים עם תעשיית ההייטק. מה שמאפשר ליהנות מן היתרונות המגיעים עם עבודה במגזר זה. עקב כך שמדובר בקורס למתחילים, אין צורך בידע או הכשרה קודמת, מלבד התנאים הרלוונטיים לנרשמים לקורס.

וכשזה נוגע למכללת איקום, כי אז ניתן לומר בוודאות, שבמסגרת הקורס אפשר לקבל תמיכה – גם אונליין והן אופליין, במשך כל שעות היום.

הבית של מקצועות האונליין והייטק

הכתבות שלנו

קורס סייבר למפתחים אונליין

קורס סייבר למפתחים אונליין

קורס סייבר למפתחים אונליין- מאפשר למפתחים לשאת באחריות הולכת וגדלה, להגן על היישומים והמערכות שהם מפתחים, מפני התקפות סייבר. קורס סייבר און ליין נועד לספק

קרא עוד
קורס פיתוח תוכנה ואפליקציות

קורס פיתוח תוכנה ואפליקציות

קורס פיתוח תוכנה ואפליקציות, עומד בחזית עיצוב הנוף הדיגיטלי. מפתחים שאפתנים וחובבי טכנולוגיה היוצאים לקורס פיתוח תוכנה, מוכנים לפתוח עולם של אפשרויות, שבו יצירתיות פוגשת

קרא עוד
קורס סייבר מומלץ

קורס סייבר אונליין מומלץ

קורס סייבר למתחילים אונליין מומלץ- בחירה של קורס כזה, כרוכה בהתחשבות בכמה גורמים מרכזיים, כדי להבטיח שהקורס עומד ביעדי הלמידה שלכם, ומתיישר עם הסטנדרטים הנוכחיים

קרא עוד

עוד רגע ונשלח לך את הסילבוס ישירת למייל שלך. הזן את הפרטים הבאים והוא בדרך אלייך:











    רגע! קבלו 10% הנחה כבר עכשיו

    רוצים לקבל הנחה לקורסי הייטק המשולבים והפרקטיים שלנו?
    השאירו פרטים למטה עם המילה "איקום "…











      logo e png

      להרשמה מלאו את הטופס
















        רוצה לראות עוד מהקורסים?

        צור איתנו קשר