קורס שיווק שותפים – מה זה ולמה אתם רואים את זה בכל מקום?

יוני 2, 2021

אין תגובות

בשנתיים האחרונות, תחום שיווק השותפים תפס תאוצה משמעותית. קורס שיווק שותפים הפך מקורס יחסית איזוטרי שכלל בעיקר אנשי דיגיטל מנוסים, לקורס פופולרי עליו רובנו כבר שמענו. בפייסבוק, ביוטיוב, בגוגל – הרשת מלאה בפרסומות לקורסי שיווק שותפים שמבטיחים לנו את החלום, להרוויח כסף מהבית, בלי הרבה מאמץ ועם מינימום זמן עבודה.

אז מה היא בעצם שיטת השיווק הזו, האם היא לגיטימית ועובדת, ומה תלמדו במסגרת קורס שיווק שותפים?

שיווק שותפים – תרמית פירמידה או שיטת שיווק לגיטימית?
בעשור האחרון, צצו תרמיות פרמידה רבות העושות שימוש במודלים של שיווק רשתי ושיווק שותפים כדי לגזול מאנשים את החסכונות שהרוויחו בדם, יזע ודמעות. עם הבטחות ריקות להכנסה פסיבית והתעשרות מהירה, המושג שיווק שותפים קיבל במהרה תדמית של תחום אפור מוסרית שמי שמרוויח בו כסף, אלו האנשים שמושכים בחוטים, אלו שמאחורי הקלעים.

עם זאת, שיווק שותפים היא שיטת שיווק לגיטימית, חוקית וגם רווחית למדי, ואין שום קשר בינה לבין תרמיות לא חוקיות. למעשה, חברת אמזון מפעילה תוכנית שיווק שותפים כבר שנים, והיא עובדת מעולה. המודל של שיווק השותפים הוא מאוד פשוט – אדם מפרסם מוצר או שירות של חברה או עסק אחר, ועל כל עסקה שמתבצעת כתוצאה מהפרסום שלו, הוא מקבל עמלה מוסכמת מראש.

ובכל זאת, יש רשתות שיווק שותפים שעובדות בצורה לא חוקית, ולכן כדאי להיכנס לתחום עם הכשרה מתאימה. קורס שיווק שותפים, למשל, ילמד אתכם איך לזהות את הרשתות הלא חוקיות ולהתחמק מהזדמנויות עסקיות מסוכנות.

מה לומדים במסגרת קורס שיווק שותפים?
קורס שיווק שותפים מספק למשתתפים גם את הרקע התיאורטי הנדרש כדי לעסוק בשיווק שותפים בצורה נכונה, רווחית וחוקית, וגם את היכולות הפרקטיות שמאפשרות לעשות את זה בפועל.

במהלך הקורס, המשתתפים מתמקדים בנושאים רבים:

מודלים של שיווק שותפים ומסחר בלידים הכוללים שיטות תגמול שונות
היכרות עם רשתות שיווק השותפים המובילות בישראל ובעולם
הקמת מיזמים וקמפיינים לשיווק שותפים
בניית אסטרטגיית שיווק שותפים
שילוב שיווק שותפים באסטרטגיות שיווק דיגיטלי
היכרות עם מערכות ניהול לידים ולקוחות (CRM)
מסחר בלידים
מדידת לידים
אם תבחרו לעבור קורס שיווק שותפים במכללת איקום לימודי הייטק, תלמדו בנוסף לנושאים אלו עוד הרבה תחומים נוספים מעולם הדיגיטל. מתוך הבנה שאנשי הדיגיטל החזקים והמבוקשים ביותר עם אלו שרכשו יכולות וניסיון בפלטפורמות רבות ויודעים לבנות אסטרטגיה ולהוציא אותה לפועל מא’ ועד ת’, מכללת איקום בנתה את מסלול המולטי-טאלנט.

קורס המולטי-טאלנט כולל קורס שיווק שותפים, ובנוסף לכך, גם קורסים למיתוג וניהול עסקים, ניהול פייסבוק, דרופשיפינג, פרסום ושיווק באינסטגרם, קידום אורגני, כתיבת תוכן שיווקי, אתרי וורדפרס, פרסום ממומן בגוגל, פסיכולוגיית צרכן, ועוד המון נושאים נוספים.

קורס שיווק שותפים – לומדים לעשות כסף מלידים
המטרה של קורס שיווק שותפים היא להביא אתכם למצב שבו אתם יודעים להפוך לידים לכסף. במודלים רבים של שיווק שותפים, הרווחים שלכם מגיעים ממשיכת פניות גולשים שמתעניינים במוצרים או שירותים מסויימים, ומכירת הפניות האלו לחברות המספקות את אותם מוצרים ושירותים.

ברשתות שיווק שותפים אחרות, העמלות שתקבלו נגזרות מסכום העסקאות שתצליחו לייצר. זה אומר שהרווחים שלכם מושפעים מהיכולת שלכם להניע גולשים לרכישת מוצרים ושירותים, וזו יכולת חשובה שתשאר איתכם גם בהמשך הקריירה העסקית שלכם.

בין אם תקימו עסק משלכם, ובין אם תרצו להמשיך ולהתקדם לרמות גבוהות יותר בתחום שיווק השותפים, היכולת למשוך לידים, והיכולת לתרגם את אותם לידים למכירות בפועל – אלו יכולות חשובות ששוות המון.

הבית של מקצועות האונליין והייטק

הכתבות שלנו

קורס סייבר למפתחים אונליין

קורס סייבר למפתחים אונליין

קורס סייבר למפתחים אונליין- מאפשר למפתחים לשאת באחריות הולכת וגדלה, להגן על היישומים והמערכות שהם מפתחים, מפני התקפות סייבר. קורס סייבר און ליין נועד לספק

קרא עוד
קורס פיתוח תוכנה ואפליקציות

קורס פיתוח תוכנה ואפליקציות

קורס פיתוח תוכנה ואפליקציות, עומד בחזית עיצוב הנוף הדיגיטלי. מפתחים שאפתנים וחובבי טכנולוגיה היוצאים לקורס פיתוח תוכנה, מוכנים לפתוח עולם של אפשרויות, שבו יצירתיות פוגשת

קרא עוד
קורס סייבר מומלץ

קורס סייבר אונליין מומלץ

קורס סייבר למתחילים אונליין מומלץ- בחירה של קורס כזה, כרוכה בהתחשבות בכמה גורמים מרכזיים, כדי להבטיח שהקורס עומד ביעדי הלמידה שלכם, ומתיישר עם הסטנדרטים הנוכחיים

קרא עוד

עוד רגע ונשלח לך את הסילבוס ישירת למייל שלך. הזן את הפרטים הבאים והוא בדרך אלייך:











    רגע! קבלו 10% הנחה כבר עכשיו

    רוצים לקבל הנחה לקורסי הייטק המשולבים והפרקטיים שלנו?
    השאירו פרטים למטה עם המילה "איקום "…











      logo e png

      להרשמה מלאו את הטופס
















        רוצה לראות עוד מהקורסים?

        צור איתנו קשר