5 טעויות אינסטגרם נפוצות שמונעות מהמותג שלכם לצמוח

דצמבר 29, 2019

אין תגובות

5 טעויות אינסטגרם נפוצות שמונעות מהמותג שלכם לצמוח‎

עם יותר מ- 25 מיליון פרופילים עסקיים ולמעלה מ- 200 מיליון ביקורים בפרופיל עסקי אחד מדי יום, אינסטגרם היא לא בדיוק פלטפורמה קלה לשליטה עבור בעלי מותגים.

הניסיון ללכוד את תשומת לבם ומעורבותם של המשתמשים שמצידם מוצפים בתוכן מכל כיוון, יכול להפוך למתסכל מאד עבור מפרסמים. עם זאת, יותר מדי מותגים עושים טעויות שניתן היה לתקן בקלות, ובכך לעזור לנוכחות שלהם באינסטרגם לצמוח. הבאנו לכם כאן שש טעויות נפוצות שמפרסמים נוטים לעשות, בתקווה שבעזרת תיקון שלהן תקבלו פרסום מוביל ומנצח באחת הפלטפורמות המובילות בעולם:

1. מחסור במעורבות

מה זה אומר? זה אומר שאתם ממהרים לפרסם. אתם מדלגים על שלב הקריאייטיב, ומקווים שאינסטרגם תעשה את הקסם שלה ותהפוך אתכם למותג פופולרי.

איך נמנעים מזה?

אל תהיו רוח רפאים! זה לא מספיק לתת תשובות לתגובות על הפוסטים שלכם. צאו מהקופסא והתחילו לקיים קשר עם משתמשי אינסטגרם אחרים, שיש להם תחומי עניין משותפים עם המותג שלכם. חפשו האשטאג רלוונטי מהתחום שלכם כדי למצוא פוסטים רלוונטיים, והגיבו עליהם. והגיבו עליהם יפה! לא הערות גנריות. דברים ספונטניים שמעוררים שיחה. לא מספיק לכתוב ״זה יפה״, ״נחמד״. תשקיעו!

2. טו מאץ׳ קידום עצמי

כן, מה שאתם שומעים. אינסטגרם אמורה להיות אינטראקטיבית. קידום עצמי רב מדי הוא אחד הדברים האנטי-אינטראקטיביים ביותר שאתם יכולים לעשות בפלטפורמה. זה גורם לכם להיראות נואשים ומשעמים. גם אם יש לכם טונות של סיפורים מדהימים לספר על העסק שלכם, התאפקו ואל תספרו את כולם בבת אחת. לראות חמש תמונות ברצף ממותג אחד רצות לך בפיד- זה טרן אוף רציני ללקוחות. מתי בפעם האחרונה פרסמתם משהו יוצא דופן, מצחיק או כזה רלוונטי שמתקשר עם אירועי היום יום? אם אתם לא זוכרים, כנראה שאתם חונקים את הקהל שלכם עם תוכן משעמם של קידום עצמי.

איך מפסיקים לשעמם:

תרגשו אותם קצת. תצחיקו. תעניינו. תביאו דברים שלא קשורים בהכרח באופן ישיר אליכם. אתם כבר עושים את זה בשאר הזמן. פוסט מרתק יגרור רגש שיגרור תגובות.

3. שימוש שגוי בהאשטאגים

האשטאגים הם חלק בלתי נפרד מהפעילות באינסטגרם. הם דרך נהדרת להגדיל את טווח ההגעה שלכם לאנשים ומותגים מהתחום שלכם, ודרך לגילוי על ידי לקוחות שמתעניינים בתוכן, במוצר או בשירותים שלכם. אבל, כדי שההאשטאגים יהיו יעילים, צריך להשתמש בהם נכון.

איך נמנעים מטעויות בשימוש בהאשטאגים?

אין נוסחה אחת לשימוש נכון. מה כן תוכלו לעשות:
עקבו אחר הביצועים של ההאשטאגים שלכם. בדקו איזה מהם עובדים יותר ומובילים למעורבות מוגברת של קהל. לאחר מכן, קחו את האינפורמציה הזו- והשתמשו בה להמשך הפרסום.
חשוב לדעת שהאשטאגים הם דרך נהדרת לחשיפה. אבל למרות זאת- אל תתמקדו בהם יותר מדי. אינסטגרם מתעדפת תוכן מעולה על פני שימוש בהאשטאגים. השתמשו בהאשטאגים בעדינות, תוך כדי שאתם יוצרים האשטאגים ממותגים משלכם, והשתמשו בהם בטווח הארוך.

4. יותר מדי תוכן ״מלוטש״

השקעתם כמויות של זמן, מיומנות וכסף בלייצר תוכן יפה ומלוטש. סרטונים, עיצובים, הכל נראה פיקס. אתם רוצים לשדר לקהל שלכם, שהמותג שלכם קשור באיכות. שהוא יורד לפרטים.
אבל, למרות המחווה האצילית, הסגנון הזה לא בהכרח עושה לכם טוב כמו שאתם חושבים.
קחו לדוגמה את עיתון הגרדיאן המפורסם: כשעשו לאחרונה במערכת ניתוח לנתוני האינסטגרם שלהם, הם גילו שיצירת סרטוני אינסטגרם מעובדים לא שווה את העלות שלהם.

איך תינצלו?

תזכרו שלמרות העיבוד המושקע, אנשים מגיבים טוב יותר לתכנים אותנטיים. התמקדו בשיתוף של רגעים אמיתיים. שלבו נכון את התוכן ה״ארוז היטב״ עם תוכן שכולל אנשים ומקומות במצב הטבעי שלהם. זה יהפוך אתכם לאמינים יותר.

5. אסטרטגיה לא ממוקדת

יצירת אסטרטגיות שיווק ״לא ממוקדת״ באינסטגרם, זה בערך כמו לומר ״אין לנו אסטרטגיה בכלל״. זה קורה לרוב כשאתם מנסים יותר מדי אסטרטגיות בו זמנית. אתם מנסים הכל בבת אחת, ובסוף, הפתעה, כלום לא יוצא טוב.

נא להימנע!

צאו לדרך עם אסטרטגיה אחת, ממוקדת וברורה. מעבר לאתר שלכם, יצירת מודעות, מה שלא תחליטו- העיקר שתחליטו. כשתחליטו, ניתוח של הנתנונים בפלטפורמה יוכל לכוון אתכם ולעזור לכם (הפסיקו עם האובססיביות של צבירת העוקבים!).

מילה אחרונה לסיום:

אם תפעלו נכון ותשחקו טוב בקלפים שלכם- תוכלו לבנות קהילה גדולה שאיתה תוכלו להתרחב ולמתג את עצמכם היטב. כדי להגיע לשם, אתם צריכים מעורבות אמיתית מאנשים שמעוניינים באופן אותנטי לגמרי בתוכן ובמותג שלכם. הקהל הזה ייתן לכם נוכחות ואיזכורים ברשת, שבזמננו הם שווי ערך לשיווק מפה לאוזן!

וכמובן, אם תתקנו את ששת טעויות האינסטגרם הנפוצות הללו בעזרת פעולות פשוטות, חשבון האינסטגרם שלכם יוכל להפוך לאחד מהנכסים החשובים ביותר בתהליך השיווק הדיגיטלי שלכם.

בהצלחה!!

הבית של מקצועות האונליין והייטק

הכתבות שלנו

קורס סייבר למפתחים אונליין

קורס סייבר למפתחים אונליין

קורס סייבר למפתחים אונליין- מאפשר למפתחים לשאת באחריות הולכת וגדלה, להגן על היישומים והמערכות שהם מפתחים, מפני התקפות סייבר. קורס סייבר און ליין נועד לספק

קרא עוד
קורס פיתוח תוכנה ואפליקציות

קורס פיתוח תוכנה ואפליקציות

קורס פיתוח תוכנה ואפליקציות, עומד בחזית עיצוב הנוף הדיגיטלי. מפתחים שאפתנים וחובבי טכנולוגיה היוצאים לקורס פיתוח תוכנה, מוכנים לפתוח עולם של אפשרויות, שבו יצירתיות פוגשת

קרא עוד
קורס סייבר מומלץ

קורס סייבר אונליין מומלץ

קורס סייבר למתחילים אונליין מומלץ- בחירה של קורס כזה, כרוכה בהתחשבות בכמה גורמים מרכזיים, כדי להבטיח שהקורס עומד ביעדי הלמידה שלכם, ומתיישר עם הסטנדרטים הנוכחיים

קרא עוד

עוד רגע ונשלח לך את הסילבוס ישירת למייל שלך. הזן את הפרטים הבאים והוא בדרך אלייך:











    רגע! קבלו 10% הנחה כבר עכשיו

    רוצים לקבל הנחה לקורסי הייטק המשולבים והפרקטיים שלנו?
    השאירו פרטים למטה עם המילה "איקום "…











      logo e png

      להרשמה מלאו את הטופס
















        רוצה לראות עוד מהקורסים?

        צור איתנו קשר